Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen ganger blir jeg så hoppende irritert på flyselskaper, og særlig SAS!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-11, 12:40   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen ganger blir jeg så hoppende irritert på flyselskaper, og særlig SAS!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Neste gang var flyet fra London kansellert pga "dårlig vær i Oslo", noe som sannsynligvis ikke var sant - alle de andre flyene landet jo. Jeg ventet først tre timer på neste fly, rett før det skulle gå fant de ut at det ikke var plass, og jeg måtte vente fire timer til. Jeg fikk 50 kr til å dekke mat, det rekker ikke langt på en flyplass. Dessuten, hadde de sagt at jeg måtte vente 7 timer kunne jeg jo gjort noe annet mens jeg ventet.

Dette må være en stund siden. Nå er beløpet til mat og drikke større. Dessuten tror jeg at du her antakelig har hatt en billig-billett og at det derfor har kommet til passasjerer etter hvert på den neste avgangen som hadde høyere prioritet enn deg. Harde fakta, men sånn fungerer det. Men enig at informasjonen her virket dårlig ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.