|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trille med full liggestilling?
Det kan jeg skjønne.
|
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Trille med full liggestilling?Jeg lånte en gang en Carena Easy, og den var fæl å trille. Tung også. Forhjulene snurret og levde sitt eget liv, og endte helst opp i den retningen jeg ikke skulle. Og når barnet blir eldre synes jeg det er fint med trille som barnet lett kan sette seg i selv.
|
|
|
|
#23 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Sv: Trille med full liggestilling?Legger til at 3hjulinger egentlig er ganske uaktuelle. Eg er skeptisk og mannen har et hatforhold til de, så eg får aldri godkjent et kjøp der. Må nok egentlig finne en brukt eller en ikkje veldig dyr/på tilbud om eg skal få det igjennom...Dette er jo snakk om en ekstravogn som ikkje vil bli brukt så mye. Hjemme og på tur, og som sovevogn, foretrekker eg helt klart Simoen vår. Han sover så godt der oppi og har det veldig lunt. Men den tar så stor plass bak i bilen og eg sliter litt med å løfte den ut og inn... |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Trille med full liggestilling?Jeg liker ikke trehjulinger selv (hovedvogna vår er en Emmaljunga Edge Duo, så der har du stilen), men sånn til kjøpesenterbruk er de faktisk veldig ok. Stygge, men praktiske. De er nok ikke så gode på skogstur, men de er mer enn stødige nok til småutflukter. Lett å trille og snur på en femøring - det er kjekt mellom butikkreoler.
|
|
|
|
#25 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Trille med full liggestilling?For meg er det veldig viktig med trillekomfort. Derfor valgte jeg nå babyjogger mini city. Firhjuling. Beste tll nå. God solskjerm og ikke vanlige papaplyhjul eller bittesmå hjul.
|
|
|
#26 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Trille med full liggestilling?Det ble faktisk to stykk, men kjøpt brukt på finn da. Emmaljunga nitro city og carena easy (trille for kjappe ut og inn av butikkene turer). Håper vi syns de funker, ellers går det helt sikkert an å selge de igjen til ca samme prisen om det skulle vise seg at de ikkje passer til vårt bruk! Mini er litt liten til at eg får testet de nå, men får låne city bag til nitroen i sommer av noen andre i familien som har vokst utav dersom vi ønsker det, så får ihvertfall testa det understellet litt |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Trille med full liggestilling?Emmaljungaen er riktignok en sportsvogn og ikkje trille, men den er likevel betydelig lettere enn simo duovogna vår og tar mindre plass i bilen. Virka lett å kjøre, men ser for meg at den kan bli rimelig håpløs til vinteren med snø, uten at eg har prøvd det da.. så beholder simoen til neste vår uansett. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Trille med full liggestilling?Vist du vil ha trille som kan brukes til nyfødt så finnes Buggster fra TFK som kan ha bag på. Bagen er samme som er til de store vognene, og 82cm lang. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trille med full liggestilling?Oi, Isolde, den så veldig flott ut! Jeg er jo EasyWalker-entusiast, så den skal jeg se nærmere på |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Trille med full liggestilling?
Jeg hadde EW for lenge siden. Likte godt den lave vekten, og reisebagen var veldig bra, som en trillekoffert. Om du ikke har Pram Pack.
|
|
|
|
#31 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trille med full liggestilling?Vi kjøpte Bugaboo Bee når lillemor var ca 6 mnd. I starten brukte vi Teutonia softbag oppi - perfekt! Vi har vært veldig fornøyd med vogna, liten og kjekk, full liggestilling og veldig ok å ha henne imot meg. God å trille også. |
|
|
|
![]() |
|
|