|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?Har vært innom ALT som er av butikker i området, men nei, alt stopper på 128 eller er utsolgt.
|
|
|
#2 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?Er det ikke den lyse grå som "hører" til den rosa? Eller kan brukes?
|
|
|
#3 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?Jeg var på Polarn og kjøpte knall rosa skalljakke til jenta mi, de hadde da bukse til den! Det var str 104 da. Men til gutten hadde de i grått og grønt og en annen farge tror jeg, str 122. Det var bukser til alle jakkene jeg så på.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?Vi har HH tech XP bukser, mørkegrå. Veldig fornøyde med dem. Har dem både med og uten seler, kjøpt på XXL.
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?Funker denne som regnbukse, tror dere?
|
|
|
#6 |
|
Trademark: Imperfection
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?Jeg kan ikke se noe om vannsøyle på den?
|
|
|
#8 |
|
Uhelbredelig B-menneske
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?Jupp, det der er en turbukse. Ikke vanntett.... Sist redigert av Liljekonvall : 17-06-11 kl 23:43. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?Vi har samme bukse som millact, veldig fornøyde med den.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?Alle farger går da til rosa
|
|
|
#13 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?
Det er vi også. Vannsøyle på 15 000 er jo bra og prisen er vel på i underkant av 400, så det er jo heller ikke heeeeelt avskrekkende. Buksa holder Snuppa tør i regn og er såpass behagelig at hun finner seg i å bruke den når det er vått ute, selv om det ikke plasker ned. Jeg hr kjøpt maken til Lillemann, nå som han også blir skolegutt |
|
|
|
|
|
#15 |
|
I farta ...
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?De "gamle" Helly Tec buksene har vel ikke mer enn 8000 i vannsøyle, tror jeg, mens de nye som heter Helly Tec XP har vannsøyle på 15 000. Det er vesensforskjell |
|
|
|
|
|
#16 |
|
I farta ...
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?Den ser ut som denne, men jeg ville ikke tatt sjansen på å kjøpe på nettet, fordi det er så vanskelig å finne ut om det er XP-varianten eller den nye. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?
Jeg kjøpte våre på XXL, butikk, ikke nett. G-Max har den også, Obs har også hatt den. Har den både med og uten seler.
|
|
|
#19 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen sett skallbukse/regnbukse til OK pris på nett?Alle G-sportbutikker jeg har vært innom i det siste har den nye HH-buksa med 15000 i vannsøyle i så godt som alle størrelser, også store. Jeg tror de ganske nylig har fått dem inn.
|
![]() |
|
|