Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange tråder abonnerer du på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 13:16   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange tråder abonnerer du på?

3119, men jeg har aldri bevisst gått inn for å abonnere på tråder, eller slette noen, for den del. Hvordan gjør man det, egentlig, og hvordan abonnerer jeg på tråder uten å ha gjort noe for det?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 13:19   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

3119, men jeg har aldri bevisst gått inn for å abonnere på tråder, eller slette noen, for den del. Hvordan gjør man det, egentlig, og hvordan abonnerer jeg på tråder uten å ha gjort noe for det?

Hver gang du skriver i en tråd, abonnerer du på den. Så ligger det liste på kontrollpanel med abonnerte tråder med uleste innlegg, superpraktisk å få oversikt om noen fler har svart i tråder man selv er interessert i. Da slipper man å lete forumet rundt etter hvor var nå den tråden der jeg skrev det og det, mon tro om noen har svart meg på det jeg lurte på, osv.

Gammel 20-06-11, 12:47   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

1286, og jeg sletter tråd-abb OFTE.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.