Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 20:42   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Katta, hva er det med den du liker bedre enn iPhonen? Min bror sier at iPhone er mye mer oversiktlig og brukervennlig, jeg har ingen anelse om hva som er hvem som er hvor.

Jeg hadde iPhone i mange år, helt fra den aller første versjonen som ikke engang ble solgt i Norge. Den ble byttet ut med en Android-telefon (HTC Wildfire) og etter bare noen dager var jeg helt overbevist om at jeg aldri, aldri skal ha iPhone igjen. Den er ikke i nærheten av så brukervennlig som Android er med mindre du føler det er helt greit at Apple har bestemt alt for deg på forhånd. Man kan ikke engang bruke mp3-filer som ringelyd, det har man kunnet på andre telefoner i - hva er det? 10 år?

Det er så ufattelig mye jeg hadde savnet om jeg måtte gått tilbake til iPhone nå, blant annet widgets, har blitt helt avhengig av dem. Sist jeg hadde iPhone kunne man ikke ha mer enn 10 Apps i hver mappe heller, jeg hadde blitt gal av frustrasjon over det nå. Og det å kunne velge mellom ofte 100-vis av ulike applikasjoner med samme funksjoner slik at jeg kan finne den som er perfekt for meg. Muligheten til å bytte ut absolutt alt jeg vil, gjør det mulig å lage telefonen 100% slik jeg vil ha den. Der er iPhone miiiiiiiiiiilevis unna.

iPhone er i mine øyne en dårlig telefon til en helt vill pris. Hadde det ikke vært for prisen, er det nøyaktig en sånn telefon jeg ville kjøpt til ungen min om han var seks år, for med iPhone er man låst på hender og føtter og får ikke gjort noe som helst teit. Det synes jeg er utrolig trist, for jeg er normalt sett Apple-fan på min hals. Hadde heller kuttet av meg armen enn å gi fra meg MacBooken, men jeg også hadde heller gått tilbake til en gammeldags Nokia enn å kjøpe iPhone.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.