Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ikke bra med utdannelse for FrP

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-11, 19:20   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Ikke bra med utdannelse for FrP

http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article875751.ece

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 19:21   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke bra med utdannelse for FrP

Det er hva jeg alltid har sagt - utdannelse er en finfin ting!

Gammel 19-06-11, 19:22   #3
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det er hva jeg alltid har sagt - utdannelse er en finfin ting!

For alle andre enn ett visst parti.

Sist redigert av Pelikan : 19-06-11 kl 19:32.
Gammel 20-06-11, 12:27   #4
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

nei, de kan ikke ha medlemmer som kan såååå mange fremmedord.

Gammel 20-06-11, 12:31   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Med tilstrekkelig utdanning så går det over å være frp'er?

Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 12:33   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Med tilstrekkelig utdanning så går det over å være frp'er?

Fantastisk bra argument for gratis utdanning for alle!

Gammel 20-06-11, 12:35   #7
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Forslaget om å legge ned Lånekassen ble med ett svært begripelig.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 12:37   #8
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Er det ikke derfor Siv Jensen snakker som hun gjør? Tale av og med Siv Jensen er uutholdelig. Kan knapt se for meg at det blir snakket med så store bokstaver i barneskolen. Som i 1. Mai talen i Oslo i fjor. "Markedet dere, det er dere det!" Også peker hun utover forsamlingen .

Ang. artikkelen. For noen av oss var det nok med Samfunnskunnskap fordypning på vgs. Og nei, læreren var ikke sosialist, men en lokalt kjent Høyre politiker.

Gammel 20-06-11, 12:44   #9
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Hah! Nå er spørsmålet bare hvordan vi skal få flest mulig Frp-ere til å studere statsvitenskap.

Gammel 20-06-11, 12:48   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Hah! Nå er spørsmålet bare hvordan vi skal få flest mulig Frp-ere til å studere statsvitenskap.

Jeg tror det glapp igjen der, altså.

Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 12:53   #11
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Vi kan friste med billig sprit og bensin?

Gammel 20-06-11, 13:14   #12
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Vi kan friste med billig sprit og bensin?

Veldig god idé, som burde funke helt knall!

Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:00   #13
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Kanskje gjøre pensum tilgjengelig i tegneserieformat?

Gammel 20-06-11, 15:04   #14
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Kanskje gjøre pensum tilgjengelig i tegneserieformat?

Gammel 20-06-11, 17:04   #15
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det står stor respekt av å gå ut slik som han her gjør, og jeg synes også han forsøker å gjøre det på en ok måte ift partiet han har tilhørt. Kanskje vi kunne fulgt det opp ved å ikke bidra til å spisse frontene?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 18:06   #16
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Dette får meg til å huske skandalen med Liv Løberg ifjor. FrP-toppen som skilte med kjempehøy utdanning inntil VG fant ut, at hun ikke hadde mer enn 1 års sykehjelperutdanning.

Gammel 20-06-11, 20:01   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Kanskje vi kunne fulgt det opp ved å ikke bidra til å spisse frontene?

Nja... Når et politisk parti for fullt alvor mener at man skal betale for å låne bøker på biblioteket, blir det bare fantastisk morsomt i mine øyne at når en av medlemmene faktisk får seg god utdannelse, så får han også åpnet øynene for galskapen.

Nei - jo fler som forlater det partiet, jo bedre for meg - og jeg gnir meg i henda og tenker hver skofta gang de går nedover på meningsmålingene.

Gammel 20-06-11, 20:21   #18
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nesten litt trist at det er sånn, for jeg ser faktisk at Frp-foreldre ikke er så motiverte angående sine barns skolegang (ungdomsskolen). Synd for unger med svært gode evner som får høre at "å kjøre trailer vil du allerede som 18-åring tjene mer enn læreren din på."

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 21:45   #19
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

"Det ble da folk av oss også om ikke vi gikk på skole."

*stammerop*

Det kalles visst "livets skole". Vel, den skolen har vi som har tatt utdanning gått på I TILLEGG.

Gammel 20-06-11, 23:37   #20
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Forslaget om å legge ned Lånekassen ble med ett svært begripelig.

Lånekassa og bibliotekene. Kanskje de er smartere enn vi egentlig tror?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.