Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du rotter er motbydelige?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 09:21   #1
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Synes du rotter er motbydelige?

Ok. Herregud, jeg må motstå dette. Det holder med svina.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:30   #2
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Ok. Herregud, jeg må motstå dette. Det holder med svina.

Rotter anbefales på det varmeste. Jeg hadde aldri trodd at 400 gr. kjæledyr kunne ha så stor personlighet og bidra med så mye kos og hygge!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:40   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av malou, her.

Rotter anbefales på det varmeste. Jeg hadde aldri trodd at 400 gr. kjæledyr kunne ha så stor personlighet og bidra med så mye kos og hygge!

Da må du sjekke ut degus. De har kollektiv barnepassløsning, så alle hunnene føder på likt også slenger de alle ungene i en haug og alle passer alles barn.

Og når de blir stressa så spiser de dem.

Jeg vet ikke om det gjør dem så sjarmerende, kanskje. Men det er da ihvertfall litt preg.

Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 09:45   #4
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Da må du sjekke ut degus. De har kollektiv barnepassløsning, så alle hunnene føder på likt også slenger de alle ungene i en haug og alle passer alles barn.

Jeg vet ikke om det gjør dem så sjarmerende, kanskje. Men det er da ihvertfall litt preg.

Praktisk - den biten med barnepass mener jeg.

Gammel 20-06-11, 09:49   #5
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva er egentlig greia med å spise opp ungene sine? "Uff, jeg tror noen vil ta ungene mine, da er det bedre at jeg tar dem selv"?
Noen venner har kanin, og kaninmora spiste opp et par av ungene. De trodde hun ble stressa av husets katt (som ble sendt på ferie en liten stund for å unngå at kaninen spiste alle).

Gammel 20-06-11, 18:26   #6
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Hva er egentlig greia med å spise opp ungene sine? "Uff, jeg tror noen vil ta ungene mine, da er det bedre at jeg tar dem selv"?
Noen venner har kanin, og kaninmora spiste opp et par av ungene. De trodde hun ble stressa av husets katt (som ble sendt på ferie en liten stund for å unngå at kaninen spiste alle).

Aner egentlig ikke, men jeg vil tro det er godt hold i forklaringen til Sure Eplet

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.