|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Anonyme snopoholiker
Ja, plutselig en dag våkner du og tenker "melkesjokolade? Nei, fysj og æsj!"....
|
|
|
|
#23 |
|
Tilbake
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Anonyme snopoholikerJeg er faktisk inne i en liten sorgprosess akkurat nå - tuller ikke! - har innsett at jeg er nødt til å kutte ut sjokoladen. I det siste har det vært så ille at jeg såvidt har klart å presse i meg en skive med 'ordentlig pålegg' og en liten porsjon middag hver dag. Resten av dagen har jeg bare spist sjokolade, kaker, kakedeig, syltetøy på brød, sjokolademelk osv. Det er helt forferdelig. Men tanken på å kutte ut sjokolade mer eller mindre for godt er så uoverkommelig vanskelig og trist. Slutte å røyke var bare barnematen i forhold. Og det sier litt om hvor avhengig men kan bli av sjokolade! Hjæææælp!! *måseåkommemegtilbakeijobbsporenstreks* Sist redigert av løvemor : 22-03-07 kl 23:53. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#25 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Anonyme snopoholikerFaktisk denne uka her har jeg ikke spist godis omtrent i det hele tatt
|
|
|
#27 |
|
er grønn og fin.
|
|
|
|
#28 |
|
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Anonyme snopoholikerHvis en greier å holde seg borte i fra herlighetene i noen dager, så blir det lettere. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ikke fullt så fin
|
|
|
|
#30 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anonyme snopoholikerJeg er også avhengig :innrømmer:
|
|
|
#31 |
|
En som trener
|
Det første som slo meg når jeg leste dette innlegget var: BEGYNN Å SPISE EN SKIKKELIG FROKOST! Ikke rart du er snopesyk med en slik start på dagen. Lag deg en skikkelig havregrøt hver morgen, og ha i litt tørket frukt, så får du tilfredsstilt litt av søtbehovet der. Eller spis et par solide grove brødskiver med cottage cheese og bittelitt lettsyltetøy. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
godt brukt
|
Ja faktisk er det mye sant i dette. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Anonyme snopoholikere
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
blid
Sv: Anonyme snopoholikereDenne tråden har inspirert meg til å prøve å gjøre noe med sukkeravhengigheten min! Heretter blir det ingen søtsaker før til påske! Vi starter påskeferien allerede i palmehelga og påske er jo bortimot synonymt med sjokolade, så da skal jeg kose meg litt. Men før den tid - ingen sjokolade eller smågodt
|
|
|
#35 |
|
kamerat
|
Sv: Anonyme snopoholikereAnonym er jeg da i hvert fall ikke.
|
|
|
#36 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Anonyme snopoholikereHer passer jeg rett inn.
|
|
|
#37 |
|
Vaffel
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Joda, jeg er ikke helt på bærtur da vettu. Men for tiden trenger jeg instant energi, og da er det ingenting annet som duger. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Anonyme snopoholikereHei, jeg heter Tjorven, og jeg er snopoholiker.
|
|
|
|
#39 |
|
godt brukt
|
Sv: Anonyme snopoholikereHei jeg heter Mandarin og er snopoholiker. |
|
|
|