Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor er oppvaskbørsten din?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 19:40   #61
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er oppvaskbørsten din?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Nå er jeg fristet til å lage en tilsvarende tråd, bare om kjøkkenkluten

Den bor i samme krukke som oppvaskbørsten. Bare at den må henge til tørk over kranen først.

Dere som har "sølvfarget krukke fra ikea" - er det stål dere mener? :spikker:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:40   #62
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Den står i en hullete, sølvfarget bestikkboks fra IKEA sammen med Zalo og en svamp.

Sånn bor mine også i eller - svampen bor i boksen ved siden av, sammen med en tannbørste til de små tingene som må skrubbes.

Har tre-fire oppvaskbørster, sånn at det alltid er minst en ren rett fra oppvaskmaskinen. Og etter hvert som de blir gamle, blir de degraderte til skure-fugene-på-badet-og-sånn-børster før kassering.

Gammel 20-06-11, 19:44   #63
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Mine står i en bestikktørkeplastdings sammen med potetbørsten og skuresvampen.

Gammel 20-06-11, 20:45   #64
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Her var det jo en del idéer. Min ligger i vasken foreløpig men jeg må jo flytte den hver gang jeg skal vaske hendene eller skylle noe så den ikke blir skitten (mer enn den allerede er ). Hadde den i krukke før, men det dryppet jo fra kosten så krukka ble våt i bunnen og dermed fin bakterievekst nedi der tenker jeg. Jeg kunne godt tenkt meg å lagt den vekk i en skuff eller noe sånt, men jeg har fått det for meg at den må henge til tørk først. Og har jeg først hengt den til tørk så blir den vel hengende der. Har sett noen stativer som ser ok ut, men vet ikke om jeg egentlig trenger å kjøpe en sånn duppeditt. Kanskje jeg bare trenger en krok...

Eller du må gå over til Ikea sine- billige og med sugekopp på enden, så her står de faktisk helt av seg selv og snakker med hverandre de gangene de er nyvaskede og får lov til å komme opp fra oppvaskkummen.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 20:53   #65
konsulenten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Dere som har den fast i oppvaskmaskinen - hva gjør dere hvis oppvaskmaskinen går når dere trenger den?

Samme sier jeg. For nå har jeg fyllt vasken med varmt såpevann og gryter, men børsten er i oppvaskmaskinen og jeg får den ikke ut før om en times tid

Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 20:56   #66
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme sier jeg. For nå har jeg fyllt vasken med varmt såpevann og gryter, men børsten er i oppvaskmaskinen og jeg får den ikke ut før om en times tid

Da setter du deg i sofaen med en god bok. Med GOD samvittighet!

Gammel 20-06-11, 20:57   #67
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Min bor i en svart plastsak med hull i som henger over vasken. :forklarende:

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 20:59   #68
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Den skal i teorien stå i en hullete gul kurv i skapet under vasken, sammen med zalo og svamp. I virkeligheten ligger den nok mest i ene oppvaskkummen.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 21:22   #69
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Den blir som regel bare liggende og slenge i den minste delen av oppvaskkummen.

Gammel 20-06-11, 21:27   #70
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den har en liten henger den kan henges på. Sjansen er vel stor for at man finner den på benken eller nedi oppvaskkummen i stedet, riktignok...

Gammel 20-06-11, 22:21   #71
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De står i en porselensboks bak vasken, sammen med en skrubb, en svamp og en propp til kvernen.

Gammel 21-06-11, 08:26   #72
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ser for meg mange ensomme oppvaskbørster. :leiseg:

Min oppvaskbørste er introvert og synes det er nok med selskap av 5 mennesker på ettermiddag/kveld, ellers nyter den alenetiden resten av døgnet

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:04   #73
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

God bok, eller åpner oppvaskmaskina og tar ut det jeg trenger.
Det gjør jeg ofte, den stopper og starter av seg selv.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:45   #74
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ligger i den lille oppvakskummen, hvis den ikek får seg en runde i oppvaskmaskinen.
Dessuten går det fint an å åpne oppvaskmaskinen hvis man skulle trenge børsten asap. Det skjer rett som det er.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 09:47   #75
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Den står i en hullete, sølvfarget bestikkboks fra IKEA sammen med Zalo og en svamp.

Samme her - bare at vi bruker Sunlight.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 10:35   #76
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

God bok, eller åpner oppvaskmaskina og tar ut det jeg trenger.
Det gjør jeg ofte, den stopper og starter av seg selv.

Jeg er litt overgitt over oppvaskmaskinen min. Den også stopper og starter, men ikke søren om den vil fylles og tømmes av seg selv.

Gammel 22-06-11, 11:12   #77
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når jeg ser denne tråden, tenker jeg alltid: "har jeg mistet den?"

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.