|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tøffelhelten
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Ålesund, Møre og Romsdal
![]() |
![]() Sv: MannsbunadDere er jo så aktive, rekker ikke å følge med dere.
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Mannsbunad
Mannen har allerede brukt sin nesten ti ganger siden han fikk den til bryllupet vårt 2009. Da er vi nede i 4000,- /gangen. Snart er den på prisen til en grei t-skjorte.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg fikk ikke prikket deg for denne, men er helt enig i alt. Selv om jeg ikke har sett din mann, så kan jeg levende forestille meg min i bunad.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
Den blir jo hengende i skapet mesteparten av året, men du vil nok sanke mange beundrende blikk på festdager med en slik flott bunad, så jeg sier HOPP! :hjelpsom:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|