|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Jeg må bare si tusen takk til dere alle sammen som bidrar. Dette er fryktelig vanskelig for oss og jeg greier bare ikke å bestemme meg. En ting er sikkert vi var og så på ett annet hus ved strand på søndag. Det bråkte så forferdelig fra motorveien der at vi gikk ikke inn en gang! Og det er på samme side men veldig forskjell på lyden der bråkte det skikelig nesten ¨så jeg fikk vondt i hode bare av å stå der i noen minutter. Den det er snakk om her er mye mindre lyd. Og ja generelt mye bedre. Vi har jo ikke så mye penger, og det er ikke lett å kjøpe noe i bærum med to barn og fem hunder for den prisen vi ønsker. Som i tilleg er i nærheten av en togstasjon eller t-bane og i nærheten av skolen til min datter samt ikke lenger enn 15 minutter til øvrevoll, Så nei dette er ikke lett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Kanskje kan disse sidene være til hjelp for deg?
![]() |
#83 |
Erfaren
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Kjempe fin tusen takk mosol |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Huset så fint ut det, men jeg vile ikke kjøpt det. Jeg er veldig sensitiv for støyforurensing og luftforurensing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Passiv
|
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Altså - det hadde vært fint med tunnel ved Sandvika. Det er ikke det. Men det er jo ikke direkte gratis med en sånn tunnel heller. Og 7,8 km er en grønnjævlig lang tunnel som med den trafikkmengden den her da er ment å ta unna vil koste ekstremt mye penger. Fra tunnelen da er vedtatt til den er klar til bruk tar det også litt tid. Bjørvika var godt i gang planlagt da jeg første gang hørte om tunneler og veiutvikling i Oslo i 1995 - den åpnet i fjor. Til en pris av 5 milliarder eller hva det nå ble til slutt. Før vi får en tunnel i Bærum så skal det vedtas å finansiere en sådan - ergo mer bompenger - mye mer bompenger. Så skal den da planlegges og til slutt bygges. Med omlegging av dagens E18 i hele byggeperioden - hvilket vil utløse massive protester og skrik og hyl som får hylingen over de økte bompengene til å drukne. Så bygges den da - over en periode på flere år, før den omsider åpner. |
![]() |
![]() |
#86 |
I mål
|
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?
Her i området tror jeg ikke det er særlig vanlig å ha en dialog med selger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?
Jeg fikk inntrykk av at hun allerede var i god dialog med selger. Mulig jeg misforsto.
![]() |
#88 |
Erfaren
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Sånn da ble plutselig problemstillingen uaktuell da de har fått inn bud over taksten og det har vi desverre ikke råd til eller ønske om når det gjelder det huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
er her
|
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Så dumt for dere!
![]() |
#90 |
Erfaren
![]() Sv: Hadde dere kjøpt et hus langs E18?Ja det dukker nok opp noe det haster jo egentlig ikke med å kjøpe. Tenker litt at der en dør lukkes så åpner det seg en ny |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|