Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Samsung Galaxy S vs. SII

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-11, 21:22   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Samsung Galaxy S vs. SII

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jepp, det var et bomkjøp kan man trygt si. Eneste trøsten er at jeg ikke betalte stort for den.

Mens mobilen som er på vei til meg i posten kommer til å koste meg adskillig mer.

Det ble Samsung Galaxy SII og jeg gleder meg som en unge før julaften til den kommer.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 21:25   #2
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Du kan glede deg med god grunn! Jeg fikk min i går, og jeg er forelsket.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 23:50   #3
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Mens mobilen som er på vei til meg i posten kommer til å koste meg adskillig mer.

Det ble Samsung Galaxy SII og jeg gleder meg som en unge før julaften til den kommer.

Jeg har også akkurat bestilt meg denne, og gleder meg like mye som deg tror jeg

Gammel 22-06-11, 23:52   #4
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Heldiggris! Jeg går og ymter frampå til mannen om ikke han trenger ny mobil snart - da kan han i så fall arve min flotte Samsung Galaxy S mens jeg må ta til takke med Galaxy SII.

Gammel 23-06-11, 07:04   #5
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Heldiggris! Jeg går og ymter frampå til mannen om ikke han trenger ny mobil snart - da kan han i så fall arve min flotte Samsung Galaxy S mens jeg må ta til takke med Galaxy SII.

Åh! Tuneland. Du strekker deg virkelig langt for mannen din!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 13:12   #6
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Det er iallefall en mye lurere måte å skaffe seg Galaxy SII på enn sånn som jeg gjorde det. Mannen har lite nytte av ødelagte telefoner. Siste gangen jeg ødela min så godt som helt nye telefonen var jeg helt på gråten, og mannen kommenterte bare tørt at det lønner seg med mobilforsikring for meg. Nå håper jeg virkelig at jeg har brukt opp uflaksen min, for jeg er forelska i den nye telefonen.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 20:40   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått den og er helt svimeslått av forelskelse.

-Pippi
Gammel 29-06-11, 20:51   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått den og er helt svimeslått av forelskelse.

Samme her. Det er den desidert beste telefonen jeg har prøvd til nå. Den er helt fantastisk! Prøvde iPhone her forleden, og den virker jo nesten prehistorisk i forhold? Jeg er sjeleglad de var utsolgt for iPhone da jeg skulle kjøpe.

Gammel 29-06-11, 21:03   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Jeg er helt enig. Eldste har iphone 4, og jeg ser INGEN fordeler med den fremfor Samsungen.

-Pippi
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.