Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 18:47   #11
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skal på barselsbesøk, hvordan gjør du det?

Når jeg leste denne tråden, kjente jeg at jeg fortsatt, over to år etter, er skikkelig forbanna (hormonell? jeg?) på en perifer venninne/ bekjent som bare slang innom meg på barsel fordi hun jobbet i nærheten. Etter en lang og tøff fødsel, problemer med ammingen, enorme blødninger nedentil (ikke mer enn vanlig, men dere vet..) og med en liten gutt på nyfødtintensiven ville jeg IKKE ha besøk av henne.

Man SPØR om man får komme. Man kommer IKKE uanmeldt. Man har IKKE med seg flere enn avtalt.

Så aggressiv jeg var i dag da.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.