|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Festmat for 1?Neste helg har jeg bursdag, og jeg skal i den forbindelse reise på hytta og være helt for meg selv hele helga. (Mann og barn starter ferie og reiser bort.)
|
|
|
#2 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Festmat for 1?Jeg hadde mest sansynlig laget meg en god biff av noe slag. Soppstuing og grønsaker som tilbehør.
|
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Sv: Festmat for 1?Tynnbunnet pizza med spekeskinke, rødløk og mozzarella eller en deilig salat med red rhubarb, avocado, rødløk, perletomater og roastbeff med noe god brød til og små skåler med olje og balsamico til å dyppe i. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Festmat for 1?Ferske reker og smørloff, samt stoooor flaske(r) hvitvin. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Festmat for 1?Hadde jeg vært på høykarbo hadde jeg feiret med en stor paprikachips med dip, Firkløversjokolade, en god film, stearinlys og en god krim som avslutning.
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Festmat for 1?Jeg ville gått for sushi og champagne (faktisk en fortreffelig kombinasjon).
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Festmat for 1?Jeg hadde bakt et stykke laks i folie i ovnen med litt grønnsaker og hatt med en Chablis, kanskje? Da ordner maten seg selv mens du koser deg med et glass. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Festmat for 1?
|
|
|
|
#20 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Festmat for 1?Ost og kjeks er ypperlig alene mat, og mat man kan kose seg med heeeeele kvelden.
|
![]() |
|
|