|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Er du fornøyd?
|
|
|
#43 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?
Kamera på iPhone 4 er bra. Og så kan man ha Hipstamatic og der tar ekstremt mange kule bilder. Jeg er blitt rene fotografen og bruker knapt speilrefleksen etter at jeg oppdaget det.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Nuvel. Når alle vennene har dette og alle poster de på fb-profilen sin, kan man etterhvert begynne å tenke at de bildene er ganske kjedelige ...
|
|
|
#45 |
|
Shake it out!
|
Nisj, mine er sjempefine.
|
|
|
#46 |
|
Har fått viljen sin
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Mei, kjøpte du Nokia N8 og er du fornøyd?
|
|
|
|
#48 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Jeg kjøpte den og jeg er veldig, veldig fornøyd. Nå begynner jeg å bli kjent med kameraet og det har kortere responstid enn vanlige mobilkameraer og kompaktkameraer. Jeg testet det i skumring nå nylig i ferien, der jeg og en venninne med kompaktkamera tok bilde av samme motiv. Mine bilder så ut som de var tatt med et speilreflekskamera. (I allefall for oss som ikke er profesjonelle fotografer). Fokus er glimrende og det er jammen resten av telefonen også. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Jeg lurer også på hvor fornøyd du er nå som du har fått testet telefonen - ikke bare m kamera, men også med telefonen og operativsystemet. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?Jeg har hatt N8 en god stund. De eneste minusene jeg kan komme på ved telefonen er at jeg synes den er upraktisk når man har på sensor hvor den snur skjermen automatisk. Da blir det fort krøll med innsamtaler fordi den snur seg og man plutselig trykker på feil ikon, bilder i landskapsformat blir vist veldig smått på skjermen. Resultatet blir at jeg skrur på sensoren hvis jeg skal surfe eller se på bilder, og skrur den av når jeg er ferdig. I tillegg har jeg etter at jeg lastet ned en app ikke muligheten for å automatisk kunne skrive i sms i landskapsformat. Hvis noen vet hvordan man fjerner en app på telefonen, eller ordner saken - så er det bare å rope ut. OVI store har et ok utvalg av apps til telefonen. Men jeg savner gule sider sin funksjon hvor telefonen viste hvem som ringte.
|
![]() |
|
|