Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-11, 21:45   #41
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobiltelefon har det beste kameraet?

Er du fornøyd?

Gammel 29-05-11, 02:29   #42
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ja!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 05:55   #43
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Iphone har mange kvaliteter, men jeg synes ikke kameraet er en av dem.

Kamera på iPhone 4 er bra. Og så kan man ha Hipstamatic og der tar ekstremt mange kule bilder. Jeg er blitt rene fotografen og bruker knapt speilrefleksen etter at jeg oppdaget det.

Gammel 29-05-11, 14:35   #44
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Kamera på iPhone 4 er bra. Og så kan man ha Hipstamatic og der tar ekstremt mange kule bilder. Jeg er blitt rene fotografen og bruker knapt speilrefleksen etter at jeg oppdaget det.

Nuvel. Når alle vennene har dette og alle poster de på fb-profilen sin, kan man etterhvert begynne å tenke at de bildene er ganske kjedelige ...

Gammel 29-05-11, 21:12   #45
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Nuvel. Når alle vennene har dette og alle poster de på fb-profilen sin, kan man etterhvert begynne å tenke at de bildene er ganske kjedelige ...

Nisj, mine er sjempefine.

Jeg bryr meg jo ikke om hva alle andre synes, så lenge jeg selv synes de er fine.

Gammel 29-05-11, 21:16   #46
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg er også utrolig lei av slike bilder. Soooooo last month.

Gammel 24-06-11, 09:12   #47
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Mei, kjøpte du Nokia N8 og er du fornøyd?

Jeg kjøpte en helt enkel Nokiatelefon i november men den er jo ikke noe morsom, visst..
Jeg ante ikke hva jeg ville ha i telefonjungelen så jeg tok en helt enkel ringetelefon, (6700) men nå angrer jeg jo - når jeg ser hva alle kan gjøre med sin telefon.

Og det er jo som du skrev, det er et bra kamera jeg trengerr å ha med i hverdagen og som er så fiffig at jeg faktisk kan sende mld og ringe med den også. Jeg tar mange bilder med telefonen min så det hadde vært knall med et enda bedre kamera.

Gammel 24-06-11, 10:14   #48
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg kjøpte den og jeg er veldig, veldig fornøyd. Nå begynner jeg å bli kjent med kameraet og det har kortere responstid enn vanlige mobilkameraer og kompaktkameraer. Jeg testet det i skumring nå nylig i ferien, der jeg og en venninne med kompaktkamera tok bilde av samme motiv. Mine bilder så ut som de var tatt med et speilreflekskamera. (I allefall for oss som ikke er profesjonelle fotografer). Fokus er glimrende og det er jammen resten av telefonen også.

Gammel 24-06-11, 11:32   #49
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lurer også på hvor fornøyd du er nå som du har fått testet telefonen - ikke bare m kamera, men også med telefonen og operativsystemet.

Jeg snuser på ny mobil jeg også, og svalget står mellom en Nokia N8 (m symbian ja...) og en SE Xperia Arc (m android). Begge OS har fjesbok-apper, men Wimp får jeg ikke på N8. Og det er dumt, siden jeg nå har kjøpt kabel sånn at jeg får hørt på mobilinnholdet mens jeg kjører (uten å bruke blåtanna). Men kamera er viktig. Ikke minst fordi jeg bruker mobilkamera til å ta en del bilder til bloggen...

Jeg synes N8 er en penere mobil enn Arc. Mer solid virker den også. Men jeg vil jo også ha wimp med meg... What to do?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 15:10   #50
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt N8 en god stund. De eneste minusene jeg kan komme på ved telefonen er at jeg synes den er upraktisk når man har på sensor hvor den snur skjermen automatisk. Da blir det fort krøll med innsamtaler fordi den snur seg og man plutselig trykker på feil ikon, bilder i landskapsformat blir vist veldig smått på skjermen. Resultatet blir at jeg skrur på sensoren hvis jeg skal surfe eller se på bilder, og skrur den av når jeg er ferdig. I tillegg har jeg etter at jeg lastet ned en app ikke muligheten for å automatisk kunne skrive i sms i landskapsformat. Hvis noen vet hvordan man fjerner en app på telefonen, eller ordner saken - så er det bare å rope ut. OVI store har et ok utvalg av apps til telefonen. Men jeg savner gule sider sin funksjon hvor telefonen viste hvem som ringte.

Det er så mange ting jeg er fornøyd med ved telefonen, at disse tingene blir for småsaker å regne. Jeg tror dette er den telefonen jeg har vært mest fornøyd med av alle jeg har hatt. Og det jeg er aller mest fornøyd med er mobilkameraet, spesielt videokameraet. At det er mulighet for å skrive sms på "gamle" måten synes jeg også er et pluss. Og at man ikke får krampe i hånda etter to minutter, slik man gjerne får med mobilene som er bittelitt større.

Gammel 24-06-11, 17:19   #51
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Ja videokameraet er jo også fantastisk. Det har jeg akkurat begynt å bruke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.