Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 16:40   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Det er en ærlig sak å ønske seg tilgang. Kunne ikke falle meg inn å sabotere for de som er så ærlige å si det iallefall.

Jeg er ikke enig. Om noen har lyst til å henge på samme café som meg - deres valg og greit det. Om de insisterer på å mase på å få sitte ved samme bord og delta i min private samtale - greit å si ryk og reis.

Gammel 24-06-11, 16:42   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er ikke enig. Om noen har lyst til å henge på samme café som meg - deres valg og greit det. Om de insisterer på å mase på å få sitte ved samme bord og delta i min private samtale - greit å si ryk og reis.

Det er jo fortsatt en ærlig sak og si at man ønsker seg tilgang, men for å få denne tilgangen så bør de jo gjøre en litt større innsats enn å bare si det og lene seg tilbake å vente på alle andre skal hjelpe dem.

Selv så følger jeg ikke helt med på hvilke underforum jeg svarer i, og savnet ingen forum før jeg fikk tilgang, og slik vil jeg kanskje tro det er for de fleste.

Gammel 24-06-11, 16:44   #3
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en av de som konsekvent prikker rødt for prikketigging.

Gammel 24-06-11, 18:34   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg er en av de som konsekvent prikker rødt for prikketigging.

Kort oppsummert har du da ikke noe liv og du bør reise og oppleve mer for du er altfor opptatt av prikker. På grensen til det sjokkerende. Eller, vent, det var vel en som krysset over til sjokkert også baki her.

Gammel 24-06-11, 18:40   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Kort oppsummert har du da ikke noe liv og du bør reise og oppleve mer for du er altfor opptatt av prikker. På grensen til det sjokkerende. Eller, vent, det var vel en som krysset over til sjokkert også baki her.

Jeg kan leve med at noen har slike vrangforestillinger.

Gammel 24-06-11, 17:36   #6
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Oi, hvis noen har lyst å sitte med mitt bord og spør pent, ja så hadde de faktisk fått slått seg ned med bordet vårt. Oppfører de seg ikke pent, da hadde jeg gitt beskjed, ikke straffet de for kun å spørre iallefall.
Vi er nok ulike.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.