Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Slanketråder i underforumet Helserelatert

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 21:31   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg er ikke sur, altså, jeg har bare merket meg at det ble litt mange, og jeg kommer sikkert til å opparbeide en blindspot for disse trådene i likhet med slike jeg alltid får for gule lapper på datamaskinen. Men hvis admin kan lage et eget slankeunderforum under helseforumet, så kan man på kontrollpanelet sitt velge at man ikke ønsker å bli vist tråder fra det underforumet når man velger "uleste innlegg". Kunne ikke det vært lurt så lenge det er noen som helst vil slippe å se slike tråder?

Edit: og der ser jeg at jeg brukte for lang tid på innlegget mitt og at det alt er svart på. Jeg vil ikke velge bort hele helseforumet, og skal nok klare å holde meg unna slanketrådene inntil jeg blir en del av dem selv.

men seriøst, skal alle slags tråder man ikke vil se ha sitt eget forum. det kommer da opp sikkert 40 tråder jeg ikke er interessert i hver gang jeg trykker på uleste innlegg. Jeg bare ser på neste. Og igjen, det er bare nå det er så mange, det blir ikke sånn hele tiden.

Gammel 24-06-11, 21:33   #2
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

men seriøst, skal alle slags tråder man ikke vil se ha sitt eget forum. det kommer da opp sikkert 40 tråder jeg ikke er interessert i hver gang jeg trykker på uleste innlegg. Jeg bare ser på neste. Og igjen, det er bare nå det er så mange, det blir ikke sånn hele tiden.

Som sagt - jeg ser at det alt er svart på, og det er ikke et stort problem for meg.

Gammel 24-06-11, 22:29   #3
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jees, så ille at folk kommer sammen og finner motivasjon, da

Det er jo bare nå det er så mange, fordi det er påmeldingstråd, og så en gruppetråd til hver gruppe (hele 2!). Påmeldingstråden vil jo forsvinne i dimman etterhvert som vi kommer i gang, og så er det de 2 trådene. Man ge vil ned i vekt, og for dem er det helserelatert.

Jees, så teit å himle over et helt legitimt spørsmål i en høflig tone.

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg synes dere er hårsåre. Det er et minefelt dette her, men er det så vanskelig å bare overse dem da? Er et par overskrifter nok til å vippe dere av pinnen?

Jeg er ikke hårsår eller vippet av pinnen, bare lei av slankegreier overalt.

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg synes det er flott med slike tråder. Ser ikke helt hvorfor man skal bli sur av å se slike tråder.

Om du finner noe som likner surhet i mitt hovedinnlegg imponeres jeg.

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det går an å velge hvilke underforum man skal se når man trykker uleste meldinger.
Kontrollpanel - Endre valg - bla helt ned og merk de forumene man ikke vil se.

Jeg vil gjerne se underforumet Helserelatert. Her kan være mye av interesse for meg, og mye jeg har kompetanse til å svare på. Det er bare slanketrådene jeg er uinteressert i, og som akkurat nå føles temmelig massive.

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg er med i en tråd som omhandler alle, men med ny tråd pr. måned.

Mulig jeg ikke gidder å fortsette hvis det er så hårsårt for noen.

Jeg gjentar, jeg er ikke hårsår, men synes kanskje slankefokuset er i overkant i alle kanaler nå om dagen.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg bare overser de trådene jeg ikke ønsker å lese i så sånn sett er det ikke noe problem, men jeg tenker at dersom det blir veldig mange tråder så kunne det kanskje vært et eget underforum. Det hadde blitt litt ryddigere(iallefall i mitt eget hode )

Jepp, slik tenker jeg også.

Det er absolutt ikke det at jeg trenger å slanke meg og har dårlig samvittighet eller noe som gjorde at jeg la inn denne posten. Jeg synes bare det ble veldig massivt med så mange slanketråder.
Det var et forslag stilet på en høflig måte, og at det avstedkommer himlinger og påstander om hårsårhet overrasker meg, med tanke på at man i dette forumet stadig fremhever både kunnskap og debatteknikk hos forumdeltakerne.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.