Sv: Hva slags farger kler jeg?
Jeg har egentlig kommunefarget (sånn litt muldhvarpefarget) hår om vinteren, litt mere gyldent hår om sommeren. Takket være kjemisk innsats er håret nå gyldent året rundt . Blå øyne.
Kan egentlig bruke alle farger, så lenge det er en stenk blåt/sort i for å gjøre dem duse. Så, ingen pastellfarger, ingen knæsjfarger, ingen kritthvit, og helst ikke alt for mye sort lige opp ad fjeset. Jeg har tidligere bommet en del på farger, men etter at jeg fikk en farge-analyse av naboens mor, virker alt mye bedre.
Er veldig glad i farger, og bruker dem mye.
Leste forøvrigt i websiten til denne style-utsendelse (dere vet, med Susannah og ?) at man ikke skal bruke sort med knæsjfarger, da disse bare kom til å se corny ut. Prøvde litt, og de hadde veldig rett.
Mine yndlingsfarger i klær er mørkerød, brun, grøn og mørkeblåt kombinert med sort. Råhvidt er også lekkert, men blir så innmari fort skittent at jeg heller satser på litt mere tilgivende farger.
Jeg gleder meg veldig til, at Angelique finner ut av, at hennes cognacfargede støvletter er for høye. Fortryder bittert at jeg ikke slog til dengang jeg kunne...