Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fliser over kjøkkenbenken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 20:11   #1
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fliser over kjøkkenbenken

Det kan være lett å få ned fliser, men de kan også sitte uhorvelig godt fast. Underlaget har mye å si. Jeg har fjernet fliser på murvegg og på sponplater, og begge deler gikk greit. Du starter med å spikke dem løs fra underlaget. Jeg kjenner imidlertid noen som skulle ta bort fliser på en gipsvegg og det endte med hull i veggen.

Det går an å lime nye fliser utenpå de gamle flisene. De vil jo da bygge litt lenger ut, men hvis du bruker f.eks glassmosaikk så er ikke de så tykke som vanlige fliser. Det kan hende det er den enkleste måten å skifte fliser på.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:13   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Også går det an å male fliser . Det har vi tenkt å prøve i nærmeste fremtid. Ryktene sier at det ofte blir svært bra resultat. (Det er blandt annet derfor jeg har tenkt å få noen andre enn meg og mannen til å male).

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:15   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Det kan være lett å få ned fliser, men de kan også sitte uhorvelig godt fast. Underlaget har mye å si. Jeg har fjernet fliser på murvegg og på sponplater, og begge deler gikk greit. Du starter med å spikke dem løs fra underlaget. Jeg kjenner imidlertid noen som skulle ta bort fliser på en gipsvegg og det endte med hull i veggen.

Det går an å lime nye fliser utenpå de gamle flisene. De vil jo da bygge litt lenger ut, men hvis du bruker f.eks glassmosaikk så er ikke de så tykke som vanlige fliser. Det kan hende det er den enkleste måten å skifte fliser på.

Ja det er glassmosaikk jeg har tenkt å bruke evt.
Hm. det var interessant, lime de utenpå. Må sjekke!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.