|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Endring her også så da kommer vel hele skiten. Mitt og gubben sitt i oktober.
![]() |
#22 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Jeg forventer dem egentlig til sthans-tider, men må innrømme at jeg 1) faktisk ikke husker hvor mye det utgjør for familen og 2) av en grunn ikke har lagt noen planer for dem. Kommer det brev om at de kommer til høsten... Ja så skal jeg heller oppdatere meg på beløpet og legge planer for høsten
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Fikk baksmell så det holdt i år, men den er betalt allerede i stor grad, så holder ikke pusten mens jeg venter på det gitt |
![]() |
![]() |
#24 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Ennå ikke kommet inn på konto! Tenk om det ikke kommer før til høsten!!
![]() |
![]() |
#25 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Jeg har ikke fått ennå
![]() |
#26 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Jeg har nettopp sjekket og de er kommet på kontoen!
![]() |
#27 |
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Mitt er kommet inn også. Ingen av særfradragene ble godkjent
![]() |
#30 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Mine kom idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Mine skattepenger kommer ikke nå i juni. Snakket med svogern som jobber med dette. De kommer i august, og det er 3 utbetalinger, i juni, august og oktober. Tidligere har det vært 2 utbetalinger. Dette endret visstnok fordi distriktene er slått sammen.
![]() |
![]() |
#32 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Vi har fått brev i posten i dag, og penger inn på konto også. :stort glis: |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Vil det si at vi som ikke har fått penger på konto ennå ikke får penger før evt i august/oktober? Selv om man ikke har fått beskjed om dette på forhånd??
![]() |
#34 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)
![]() |
#35 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Fremdeles ikke noe penger. Men når jeg har fått skatteoppgjøret på altinn så synes jeg det er rart at det ikke har kommet noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Jeg fikk i går!
![]() |
#38 |
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)Kan man klage hvis man selv har gjort en feil på selvangivelsen?
![]() |
#39 |
Einsam
|
![]() Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)
Ja, det kan man. Pappa gjorde det for tre år siden, ordnet det i fjor, og fikk tilbake et sekssifret beløp... Helt utrolig at han ikke skjønte feilen før året etter han hadde betalt inn restskatten da... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|