Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-11, 09:54   #21
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når pleier skattepengene å bli utbetalt (de som får i juni)

Endring her også så da kommer vel hele skiten. Mitt og gubben sitt i oktober.

Gammel 20-05-11, 10:32   #22
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg forventer dem egentlig til sthans-tider, men må innrømme at jeg 1) faktisk ikke husker hvor mye det utgjør for familen og 2) av en grunn ikke har lagt noen planer for dem. Kommer det brev om at de kommer til høsten... Ja så skal jeg heller oppdatere meg på beløpet og legge planer for høsten

Gammel 20-05-11, 10:39   #23
Left
Passiv

Standard

Fikk baksmell så det holdt i år, men den er betalt allerede i stor grad, så holder ikke pusten mens jeg venter på det gitt

Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 14:33   #24
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ennå ikke kommet inn på konto! Tenk om det ikke kommer før til høsten!!
Sikkert ikke vits å ringe og spørre engang, det er vel telefonrush i dag...

Flere som har fått/ikke fått???

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 14:50   #25
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke fått ennå venter i spenning da , evig optimist

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 15:04   #26
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Jeg har nettopp sjekket og de er kommet på kontoen!

Gammel 24-06-11, 18:01   #27
Pesten

Pesten sin avatar

Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mitt er kommet inn også. Ingen av særfradragene ble godkjent
Må vel klage ja.

Gammel 24-06-11, 18:26   #28
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Fått.

Gammel 24-06-11, 19:34   #29
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får nok også til høsten, ikke uventet...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:39   #30
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Mine kom idag.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:01   #31
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mine skattepenger kommer ikke nå i juni. Snakket med svogern som jobber med dette. De kommer i august, og det er 3 utbetalinger, i juni, august og oktober. Tidligere har det vært 2 utbetalinger. Dette endret visstnok fordi distriktene er slått sammen.

Vi leverte ikke selvangivelse fordi det ikke var noen endringer, vi har gjort alt "riktig" - og det er tilfeldigheter hvem som får utbetalt når.
Men det kunne godt vært informert om når utbetalingen kom til den enkelte! Har alltid fått i juni før.
Vel, da får jeg vente noen uker til på beløpet - som vi trengte nå til flyttingen!
Håper dere andre var heldigere enn meg...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:08   #32
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Vi har fått brev i posten i dag, og penger inn på konto også. :stort glis:

Vi har alltid endring i form av særfradrag, og har alltid måtte vente til høsten. Men i år fikk vi i juni gitt, og pengene allerede inn på konto.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:57   #33
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vil det si at vi som ikke har fått penger på konto ennå ikke får penger før evt i august/oktober? Selv om man ikke har fått beskjed om dette på forhånd??

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 04:17   #34
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Vil det si at vi som ikke har fått penger på konto ennå ikke får penger før evt i august/oktober? Selv om man ikke har fått beskjed om dette på forhånd??

Jeg vil tro at dersom du har fått skatteoppgjøret så kommer pengene. Det har vel stått en eller annen plass at de startet utbetalingen den 24, og at det kan ta 1-2 uker før alle har fått pengene sine.

Gammel 25-06-11, 08:11   #35
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fremdeles ikke noe penger. Men når jeg har fått skatteoppgjøret på altinn så synes jeg det er rart at det ikke har kommet noe.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 08:15   #36
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk i går!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 09:25   #37
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg fikk i går!

Vi å

Gammel 25-06-11, 09:41   #38
Pesten

Pesten sin avatar

Standard

Kan man klage hvis man selv har gjort en feil på selvangivelsen?
Feks glemt å føre på noe? :ammetåke:

Gammel 25-06-11, 09:46   #39
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Kan man klage hvis man selv har gjort en feil på selvangivelsen?
Feks glemt å føre på noe? :ammetåke:

Ja, det kan man. Pappa gjorde det for tre år siden, ordnet det i fjor, og fikk tilbake et sekssifret beløp... Helt utrolig at han ikke skjønte feilen før året etter han hadde betalt inn restskatten da...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.