Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-11, 18:13   #281
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Selvsagt!
Du trengte jo ikke hjelp til rødprikker enda.

Aha. :lyspære:

Gammel 25-06-11, 19:24   #282
Solblomst
Passiv

Standard

Djees! Prikk meg her og prikk meg der. *mongostemme*
Sutre meg her og sutre meg der.

Gammel 25-06-11, 19:38   #283
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

Mens vi først snakker om prikker, så rykker det litt i rødprikkefingeren min når jeg ser det uttrykket. Jeg veit det stort sett ikke ligger noe bak og at det i beste fall er litt tankeløst, men jeg kjenner altså noen som har barn med Downs og som setter særdeles lite pris på at det brukes. Sånn til informasjon.

Gammel 25-06-11, 19:46   #284
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg kjenner også noen som kjenner noen.

Gammel 25-06-11, 19:49   #285
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Javel. Jeg synes uansett det er et meget lite sjarmerende uttrykk å bruke.

Gammel 25-06-11, 19:57   #286
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har sett på tv at noen steder i USA kaller svarte hverandre for nigger. Jeg tenker at jeg likevel ikke skal bruke det og forvente at det er greit.

Gammel 25-06-11, 19:58   #287
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Mens vi først snakker om prikker, så rykker det litt i rødprikkefingeren min når jeg ser det uttrykket. Jeg veit det stort sett ikke ligger noe bak og at det i beste fall er litt tankeløst, men jeg kjenner altså noen som har barn med Downs og som setter særdeles lite pris på at det brukes. Sånn til informasjon.

Fikk ikke prikke deg, så da siterer jeg deg for å vise min enighet.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 19:59   #288
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Svigermor sier "hun lille mongolide i nabohuset"
Jeg får hjertestans hver gang og holder en liten tale om hva som er riktig og feil å si. Det når ikke inn.
Men hun har kalt Storebror for autist kun en gang, dog. Da ble det ikke liten tale, men tordentale. Man ER ikke noe. Man har.
*kjepphest*

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 20:04   #289
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Svigermor sier "hun lille mongolide i nabohuset"
Jeg får hjertestans hver gang og holder en liten tale om hva som er riktig og feil å si. Det når ikke inn.
Men hun har kalt Storebror for autist kun en gang, dog. Da ble det ikke liten tale, men tordentale. Man ER ikke noe. Man har.
*kjepphest*

Det er en viktig forskjell, enig i det.

Gammel 25-06-11, 20:40   #290
m|nken

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sutre meg her og sutre meg der.

Jeg kan overse det meste, men slike utsagn har jeg ikke ord hvor lite lavmål jeg synes det er. Snakk om å leve på 70-tallet når det gjelder holdninger! Krenkende slanguttrykk som ikke hører hjemme uansett setting!

At du bagatiliserer utsagnet i neste post, understreker jo bare hva du faktisk uttalte i første innlegg, og at du er lite ydmyk over enkelte grupper i samfunnet! Sjarmerende!

Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 20:46   #291
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Jeg kan overse det meste, men slike utsagn har jeg ikke ord hvor lite lavmål jeg synes det er. Snakk om å leve på 70-tallet når det gjelder holdninger! Krenkende slanguttrykk som ikke hører hjemme uansett setting!

At du bagatiliserer utsagnet i neste post, understreker jo bare hva du faktisk uttalte i første innlegg, og at du er lite ydmyk over enkelte grupper i samfunnet! Sjarmerende!

Ja, det var mine tanker nøyaktig!
Det gjorde seg kraftig fortjent til en annen farge enn jeg stort sett deler ut.

Gammel 25-06-11, 20:53   #292
Solblomst
Passiv

Standard

Gammel 25-06-11, 20:59   #293
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun er bare sjikklig tøff, tror jeg, driter i prikker, pikker og egen oppførsel.

Gammel 25-06-11, 21:01   #294
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Muligens, trolig, den første røde fra meg. De sitter ikke løst, men det der er kvalmt, juble over å ha klart å oppføre seg så dårlig?

Gammel 25-06-11, 21:06   #295
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sjarmerende, Solblomst.
Jeg rødprikker så og si aldri, men nå klarte jeg ikke å la være.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 21:09   #296
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Hva er det du prøver å oppnå, Solblomst? Borsett fra den klare beskjeden om at du driter i prikker.

Å se hvor mange røde prikker hun kan få kanskje.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 21:12   #297
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Sjarmerende, Solblomst.
Jeg rødprikker så og si aldri, men nå klarte jeg ikke å la være.

Ikke jeg heller.

Gammel 25-06-11, 21:18   #298
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Der ga jeg min første rødprikk også,gitt. Det ble for usmakelig for meg.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 21:37   #299
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 25-06-11, 22:01   #300
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde rødprikket solblomst hvis jeg kunne. Men klarer ikke via iphone. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Må skrive inn kommentar, men når jeg prøver det spretter vinduet bort.

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.