|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
![]() Sv: Jack Russel og allergi mot hundergnuri, hvilken hund er det du har, og hvordan reagerer du på den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jack Russel og allergi mot hunderDu er sikkert klar over at JR er veldig mye hund som krever enormt med stimuli, både fysisk og psykisk, for å være til å ha i hus, men jeg sier det likevel, i tilfelle allergiargumentet var eneste grunnen til at du ønsket deg en sånn.
![]() |
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jack Russel og allergi mot hunderHunden min er blanding mellom Shih tzu (mor) og Bichon Frisè (far).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Jack Russel og allergi mot hunder
Absolutt. Det dummeste man gjør, er å tro at det er en sofahund bare fordi den er liten. Nå sier jeg ikke at det er tilfellet med HI her, men jeg har sett flere eksempler på det andre steder.
![]() |
![]() |
|
|