Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Jack Russel og allergi mot hunder

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 21:32   #1
mammamia:)
Nybegynner

mammamia:) sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
mammamia:) har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jack Russel og allergi mot hunder

gnuri, hvilken hund er det du har, og hvordan reagerer du på den?

Ellers takk for svar, vi skal låne en jrt og teste litt ut, er ikke kraftig allergi heldigvis, lite eller ingen reaksjoner generelt mot hunder.

mammamia:) er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 21:50   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Du er sikkert klar over at JR er veldig mye hund som krever enormt med stimuli, både fysisk og psykisk, for å være til å ha i hus, men jeg sier det likevel, i tilfelle allergiargumentet var eneste grunnen til at du ønsket deg en sånn.

Gammel 26-06-11, 22:02   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hunden min er blanding mellom Shih tzu (mor) og Bichon Frisè (far).
Jeg tåler de færreste hunder, men tåler puddel, shih tzu og bichon frisè. Tok sjansen på at blandingen ville gå, og det gjorde det heldigvis.
Jeg sier som de over her 1: sjekk nøye- prøv å ha en slik hund du ønsker deg hjemme hos deg over flere dager og 2: vær klar over at JRT er mye hund som sagt ovenfor. Den er definitivt ikke den letteste hunden å starte med, og den krever mye stimuli.

Opprinnelig lagt inn av mammamia:), her.

gnuri, hvilken hund er det du har, og hvordan reagerer du på den?

Ellers takk for svar, vi skal låne en jrt og teste litt ut, er ikke kraftig allergi heldigvis, lite eller ingen reaksjoner generelt mot hunder.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 22:05   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Hunden min er blanding mellom Shih tzu (mor) og Bichon Frisè (far).
Jeg tåler de færreste hunder, men tåler puddel, shih tzu og bichon frisè. Tok sjansen på at blandingen ville gå, og det gjorde det heldigvis.
Jeg sier som de over her 1: sjekk nøye- prøv å ha en slik hund du ønsker deg hjemme hos deg over flere dager og 2: vær klar over at JRT er mye hund som sagt ovenfor. Den er definitivt ikke den letteste hunden å starte med, og den krever mye stimuli.

Absolutt. Det dummeste man gjør, er å tro at det er en sofahund bare fordi den er liten. Nå sier jeg ikke at det er tilfellet med HI her, men jeg har sett flere eksempler på det andre steder.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.