|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?Vi har kun brukt armringer på våre. Og selvsagt fulgt med.
|
|
|
|
#22 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?Armringer kjøpt på sportsbutikk, de er pålitelige. Og badering, men da er vi voksne nærmere barna. Og jeg ser etter lange pølser til å flyte på. De hadde det i et basseng vi var i, det virker som om det et lettere å få opp rompa og sparke i fra.
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?Vesla på fem brukte en slags oppblåsbar redningsvest når vi var i syden for noen uker siden
|
|
|
#24 |
|
--
|
Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?Vi bruker armringer. Ikke badering, spesielt ikke etter at jeg så en som gikk rundt. Det må jo selvfølgelig passes på altså, men det gikk utrolig fort å vippe rundt med baderingen. Og barnet klarte ikke å vippe tilbake. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Off the map.
|
Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?Easyswim hadde vi til storesøster, og nå har vi noe lignende fra en eller annen svømmetøyprodusent, bare at det er oppblåsbar mage og rygg.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?Lillesøster bruker armringer og vi tar nok med de gode solide som vi har her hjemme. Regner med at det er siste året vi tar med for hun svømmer ganske godt dog under vann.
|
|
|
|
#27 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?Pompen bruker armringer og badering. Han er ikke bråtøff når det kommer til vann, og hater å få vann i ansiktet. Han tør kun å hoppe fra kanten om han holder oss i begge hender.
|
|
|
#28 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?
Bassenget dit vi skal er også så dypt at han ikke kan stå, men han får uansett ikke bade alene uten at noen er sammen med han. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?Badering forsvant vår yngste sønn ut av, han skulle løfte armene opp i luften og vips |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Off the map.
|
Altså vi er sammen med han, men ikke nødvendigvis OPPI vannet. Vi har tilgang til privat basseng. Han svømmer med sin drakt og jeg sitter på en stol og soler meg ved siden av. Selv ikke 8-åringen bader alene, enda hun er veldig trygg i vannet. Man kan skli og slå seg og ramle ut i vannet, så nei, ingen unger bader alene. Vi er som regel 4 voksne og 2 unger, så det er alltid noen som passer på.
|
|
|
#31 |
|
Ingen tittel
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ops, det kom kanskje litt feil ut det jeg skrev i stad. Jeg mente ikke å få det til å høres ut som om du ikke passet barna dine altså. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?Den easyswim-drakten, er det sånn at msn kan ta ut elementene på den og gjøre den gradvis mindre "til hjelp"? Har fått det anbefalt til svømmetrening, nemlig.
|
|
|
#33 |
|
Off the map.
|
Sv: Flytehjelp i basseng i Syden, hva bruker dere?Nei, ikke den vi hadde, dvs, ikke hva jeg har funnet ut av.
|
![]() |
|
|