Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 17:32   #481
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Det var helt vanlig lingo på NM i barselklubbene. Men smileymoten endrer seg også.

Jeg ellipset massemasse før i tiden også. Eller rettere sagt prikkprikkprikket.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 17:35   #482
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det var helt vanlig lingo på NM i barselklubbene. Men smileymoten endrer seg også.

Jeg ellipset massemasse før i tiden også. Eller rettere sagt prikkprikkprikket.

Ja, dette tenkte jeg på i natt ( ) ang. :mongostemme:-begrepet. Det var veldig vanlig å se dette på NM på begynnelsen av 2000-tallet, men den moten har heldigvis også forsvunnet.

En annen smiley som jeg aldri bruker lenger, men som var hyppig i bruk før er denne: .

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 17:37   #483
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi moderatorer merker godt at ellipsebruken på FP har gått ned, det var en stund hvor vi moddet overskrifter med ellipser flere ganger om dagen, nå skjer det mye sjeldnere. Det vi modder oftest nå er punktum i overskrifter og stor bokstav.

Gammel 27-06-11, 17:42   #484
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi moderatorer merker godt at ellipsebruken på FP har gått ned, det var en stund hvor vi moddet overskrifter med ellipser flere ganger om dagen, nå skjer det mye sjeldnere. Det vi modder oftest nå er punktum i overskrifter og stor bokstav.

Ja. Og helt uskyldige følelsesutbrudd som var riktigst med mange store bokstaver og vokalrepetisjoner.

(TEEELEEENOOOOR!!!!!)

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 17:43   #485
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja. Og helt uskyldige følelsesutbrudd som var riktigst med mange store bokstaver og vokalrepetisjoner.

(TEEELEEENOOOOR!!!!!)

Det va'kke meg. Jeg tror jeg ville latt den stå.

Gammel 27-06-11, 17:49   #486
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Retter ikke forumet store bokstaver av seg selv?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 17:52   #487
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da gjetter jeg på at det eventuelt hadde stått "Teeeeleeenoooor!!!!", og ikke bare det kjedelige og intetsigende "Telenor!".

Det skal sies at jeg stort sett er fan av skriveleifmodding og diverse annet som tar oppmerksomheten (min) fra det egentlige budskapet, men noen ganger bruker man tabloide virkemidler og verbalt språk med vilje. Mitt åndsverk ble tuklet med!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:00   #488
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om jeg må begynne å rødprikke mer.
Men jeg slenger ut mine 10 poenger til de som fortjener det da. Innimellom.

Men nå, i 2011, burde ikke det, for moro skyld, vært nye farger?!
Som råååsa og lilla feks? Er ikke rødt og grønt so last year?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:07   #489
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Retter ikke forumet store bokstaver av seg selv?

Selv om det kanskje kan virke sånn.

Gammel 27-06-11, 18:07   #490
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har faktisk aldri vært på SM/NM jeg, er nok i mindretall muligens?

Gammel 27-06-11, 18:12   #491
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

FP ble noe helt annet for min del etter at jeg ble kjent med brukere her inne IRL. Jeg tror nok at jeg personlig er blitt mer fokusert på nickene jeg vet hvem er, og det kan igjen virke ekskluderende. Jeg kjenner igjen flere av tankene "om å ikke bli lagt merke til" fra da jeg meldte meg inn, da kjente jeg ingen her. Jeg tror ikke intern fjasing er vondt ment, det er lett å la seg rive med når man treffer noen man har tonen med. Men det kan virke ødeleggende i en diskusjon som ikke er helt ferdig.

Sist redigert av Minerva : 27-06-11 kl 18:26. Årsak: husket feil
Minerva er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:37   #492
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Selv om det kanskje kan virke sånn.

Det er blitt meg fortalt.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:47   #493
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

FP ble noe helt annet for min del etter at jeg ble kjent med brukere her inne IRL. Jeg tror nok at jeg personlig er blitt mer fokusert på nickene jeg vet hvem er, og det kan igjen virke ekskluderende. Jeg kjenner igjen flere av tankene "om å ikke bli lagt merke til" fra da jeg meldte meg inn, da kjente jeg ingen her. Jeg tror ikke intern fjasing er vondt ment, det er lett å la seg rive med når man treffer noen man har tonen med. Men det kan virke ødeleggende i en diskusjon som ikke er helt ferdig.

Jeg er enig med deg. Jeg kjenner fortsatt ingen FP-brukere IRL og synes den interne fjasingen har lett for å ta av.
Man kan gå tilbake til start i denne tråden, så kan man se hvor den begynner å ta av i negativ retning for HI. Jeg skjønner godt at dette kan virke sårende for nye brukerer.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:50   #494
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg er enig med deg. Jeg kjenner fortsatt ingen FP-brukere IRL og synes den interne fjasingen har lett for å ta av.
Man kan gå tilbake til start i denne tråden, så kan man se hvor den begynner å ta av i negativ retning for HI. Jeg skjønner godt at dette kan virke sårende for nye brukerer.

Igjen - det ble ikke svart til en ny bruker. Man kan faktisk ikke både påberope seg å tas på alvor fordi man har fartstid og samtidig kreve slækk fordi man er ny.

Gammel 27-06-11, 18:52   #495
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men nå har det vært mange nickskifter her da, og jeg henger fortsatt ikke helt med.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:53   #496
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men nå har det vært mange nickskifter her da, og jeg henger fortsatt ikke helt med.

Du har da bare skiftet tre gangers tid? Jeg kan summere for deg jeg?

Gammel 27-06-11, 18:53   #497
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ja, det er det som har hendt? Henger heller ikke med.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:54   #498
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du har da bare skiftet tre gangers tid? Jeg kan summere for deg jeg?

Men jeg har iallefall annonsert det. Litt iallefall. Det var jo faktisk "dere" som fikk meg til å skifte fra Necesario til Nessie.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 18:58   #499
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mange gamle travere jeg ikke aner hvem er lenger fordi de har skiftet nick.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 19:03   #500
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg har i hvertfall skiftet tittel nå.

Minerva er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.