|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?Storesøster fikk Trollsekk i fjor høst da hun begynte i 4.klasse. Den er like fin ennå
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?Vi har brukt Bergans i alle skoleår. Regner med at lillesøster får en Bergans nå når hun begynner på skolen.
|
|
|
|
#23 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?Storebror fikk Beckmannsekk da han begynte i 1.klasse. Men den stroppen han kan bruke på tur rundt livet røk med en gang. VAr ellers fornøyd.
|
|
|
|
#24 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?Mini skal opp i 4. til høsten og får ny sekk i år. Har ikke sett de nye modellene enda, så hva det blir er jeg usikker på.
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?Storesøster her i huset har Bergans nå og vi er kjempe fornøyd med den sekken, brukt et år men ser ut som den er ny. Neste sekk blir nok en bergans det og, ihvertfall om jeg bestemmer
|
|
|
|
#26 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?Begge mine har Bergans og vi er kjempefornøyd. Eldste har samme type som de som er avbildet over her mens snart 2.klassingen har Bergans med lokk (minste skolesekken). |
|
|
|
|
|
#27 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?Har bare gode efaringer med Beckmanns (fatter ikke at det går an å slite ut de??). Det ville ha vært helt uaktuelt å kjøpe sekk uten lokk til vesla, hun fester ting i det, eller legger jakken over og fester med med lokket ofte.
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?Knallfornøyd med Bergans til åtteåringen! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?Er ikke Bergmans-sekkene grisedyre? Eldste skal også ha ny sekk nå når hun begynner i 3. klasse og jeg går meg helt vill i sekk-jungelen, i tillegg til å daue litt av prisene rundt omkring.
|
|
|
#30 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?
Berganssekken jeg kjøpte kostet 550,- |
|
|
|
|
|
#31 |
|
anglofil
Ikke så dyre som Beckmanns vi så på i går, de lå på 799 kr. Bergans var 599.
|
|
|
#32 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?Denne skal storebror få som begynner i 4 klasse til høsten: |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Til neste gang: kjøp midt i skolåret. Det gjorde jeg, fjorårets modell nedsatt til 250 kr eller noe. Det var Troll, veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er det vanlig med ny sekk til fjerde klasse, og hvis så, hvilken?Synes faktisk ikke skolesekker er så dyre, jeg. Mye værre med vinterdresser.
|
|
|
#35 |
|
blid
I fjor tror jeg at Obs hadde Bergans-sekker på tilbud før skolestart. Det kan jo tenkes at det samme tilbudet dukker opp i år også. Ellers så pleier vel Obs sport å være litt billigere enn en del andre sportsbutikker
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Det er vanlig med ny sekk til 4.kl og hvis så, hvilken?G-Sport hadde Bergans til 199,- i juni i fjor, så tilbud kan dukke opp. Husker også at Ark og Norlie hadde tilbud før skolestart. De vil vel ikke sitte inne med masse sekker etter skolestart.
|
|
|
#37 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er det vanlig med ny sekk til fjerde klasse, og hvis så, hvilken?Vi kjøpte Beckmannsekk til skolestart, og valgte den fordi den har lokk og fordi den passet best på ryggen til pøbelprinsessen. Den har holdt helt fint, men vi har kjøpt ny 30 liters sekk nå, fordi hun skal begynne i 4. klasse til høsten og trenger mer plass. Vi kjøpte Beckmann denne gangen også, fordi vi var fornøyd med den forrrige, og fordii hun likte utseende på den best.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|