Sv: Hvorfor leser dere prikker?
Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.
HP skrev:
Jeg synes hverken det eller hans første svar er et forsøk på hemmelighold. Og jeg skjønner ikke hvor du vil henne. At jeg svarte en gang til hadde med å gjøre at jeg ønsket å poengtere hvordan vi jobbet for at dere skulle skjønne hva som foregår, for å få sagt at det ER ikke slik som det sladres om på prikker at vi har hemmelige grupper osv. For å unngå en ny konflikt. I utgangspunktet, så har jeg ikke sett noen grunn til å fortelle brukerne så mye om hvilke ting jeg ser for meg å gjøre med forumet fremover, - for alt til sin tid. Men nå følte jeg det ble nødvendig.
Nei, jeg sier IKKE at dere forsøker å holde noe hemmelig, ikke i det hele tatt. Om det er tredve hemmelige fora her, så bryr det meg midt i ræven, så lenge dere holder dere for gode til å bruke de som sladringsarenaer om andre brukere.
Poenget mitt er, med sterk fare for gjentagelse, er at om det var så farlig om folk skulle begynne å spekulere, så la HP opp til det helt alene. Dermed burde verken jeg eller Karamell vært dratt inn i det hele tatt og prikken burde forblitt ulest. Dessuten; hva om Karamell hadde tatt prikkekommentaren pr PM, noe som muligens kommer til å skje heretter, hva da? Da hadde han ikke hatt mulighet til å trekke inn noen, kunne gått og forklart det helt alene uten en prikk i ryggen og uten å be Karamell om å skrive slike kommentarer offentlig. Ergo; det burde blitt gjort i utgangspunktet. Dessuten; hva er egentlig vitsen med å informere om at "jeg leste din prikk, du skal ikke skrive sånt på prikker".