|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvler, hvor?Jeg bestilte sorte Hunterstøvler (med "slangeskinnspreg") i vår på Eshoes. Bestilte str. 38 under tvil, er egentlig en str. 38,5. Støvlene passet utmerket og Eshoes bestiller jeg gjerne fra igjen!
![]() |
#3 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Støvler, hvor?
Takk! *notert* Skal sjekke der senere i kveld når tøtta er i seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Støvler, hvor?Har også veldig god erfaring med Eshoes, og har handlet en god del der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
Tøffe! Hvordan er de i størrelsen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Støvler, hvor?Jeg vil faktisk anbefale å prøve støvlene på, jeg var brennsikker på at jeg ville ha Hunterstøvler, men da jeg prøvde på var de altfor vide i ankelen og for trange i leggen, så det måtte jeg bare gi opp. Endte opp med Ilse Jacobsen-støvler i en størrelse mindre enn det jeg egentlig bruker, og er godt fornøyd med det. (Kjøpte i butikk, fordi jeg er altfor makelig anlagt til å kjøpe i nettbutikk etter at jeg har funnet skoene i butikken.)
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
De er vel helst litt store i størrelsen. De med spenner på er litt smalere i skaftet enn de med snøring. Det er i alle fall min erfaring. De er håndlaget så det skiller seg vel litt fra par til par. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Støvler, hvor?Ilse Jacobsen støvler er store i størrelsen ja, du bør gå ned en str. i forhold til hva du ellers bruker. Jeg har de med snøring, de er brede i skaftet. Hunter er smalere i skaftet og passer meg bedre.
![]() |
#9 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Støvler, hvor?I en nettbutikk for barn oppgis alle str i cm for alle merker i tillegg til skostørrelse, og samme størrelse for barneføtter (!) kan variere med et par cm. Så det er ikke barebare å bestille sko og støvler hvis man ikke har prøvd merket før. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|