Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er Hunderfossen verdt å reise til?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 13:04   #11
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nå har vi bestemt oss for å dra. Vi har kjøpt "vanlige" inngangsbilletter, uten ekstrabilletter til bondegår, gondol og badeland.

Så hva MÅ man få med seg inne i parken? Og er det noen ting som er litt fiasko der inne, som man ikke trenger å bruke tid på? Er det slik at man bør ta med seg grillmat?

Vi skal bo i hytte uten innlagt vann på Hunderfossen turistsenter. Er det noe vi bør vite om det stedet? Noe det er viktig å ha med seg?

Er det noe nytt at det koster ekstra? (og jeg har ikke fått med meg gondol faktisk...)

Ting jeg tror en 8-10 åring ville likt:

Energisenteret
Eventyrskipet
180 graders film
Trollfallet
Go-kart biler (hvis han er over 140 tror jeg)
Petra er litt morsomt, iallefall synes jeg det er morsomt å se reaksjonene på de som ikke har vært der før.
Rafting
Klatringen har vi ikke prøvd enda, det koster vel ekstra

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.