Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lage benk med skuffer i?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-11, 16:07   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lage benk med skuffer i?

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg bor et godt stykke unna Lier, men hva kan jeg skjære til selv? Du har ikke bilde av løsningen deres da?

Du kan skjære til benkeplaten.

Har dette på hytta, skal dit om 14 dager. Så hvis du ikke har fått svar til det?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 22:30   #2
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Du kan skjære til benkeplaten.

Har dette på hytta, skal dit om 14 dager. Så hvis du ikke har fått svar til det?

Ja, det må vel gå an. Kostet ikke mye for benkeplatene i eik på Ikea.

Gammel 01-07-11, 07:18   #3
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du kan lete litt inne på ikeahackers også, der er det mye å bli inspirert av:
http://www.ikeahackers.net/

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 17:32   #4
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har brukt overskap, og benken får normal sittedybde. Se feks dette skapet: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49810131

Har montert vanlig ben fra IKEA under. Har valgt å ha dører på benken, skuffer fungerte dårlig.

På toppen har vi kappet til en benkeplate i Eik. Dette fungerer supert.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 17:41   #5
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Vi har brukt overskap, og benken får normal sittedybde. Se feks dette skapet: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49810131

Har montert vanlig ben fra IKEA under. Har valgt å ha dører på benken, skuffer fungerte dårlig.

På toppen har vi kappet til en benkeplate i Eik. Dette fungerer supert.

Så det er bedre med skap. Det er vel også rimeligere, vil jeg tro. Så bra at det fungerer med benkeplate, da får jeg det kanskje som jeg vil. Vi skal ha en hjørnebenk, men det tror jeg nok mannen skal få til på noe vis.
Håper vi får til en Ikea-tur i nærmeste framtid.

Gammel 01-07-11, 17:43   #6
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Du kan lete litt inne på ikeahackers også, der er det mye å bli inspirert av:
http://www.ikeahackers.net/

For en snedig side. Den må jeg nok innom flere ganger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.