Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Størrelse på Odd Molly?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-11, 19:37   #1
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Størrelse på Odd Molly?

Jeg bruker str 40 og veksler mellom M og L. Skal jeg ha str 2 eller 3 i Odd Molly da?

Gammel 30-06-11, 19:40   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på Odd Molly?

Da er det så superenkelt at det varierer litt fra modell til modell. Jeg vil tro de fleste modeller passer deg best i str 2. Jeg er 40-42 og passer stort sett best str 3, men av og til 2.

Gammel 30-06-11, 19:41   #3
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tenker på den sorte blondekjolen du bestilte. Har du mottatt den? Hvordan er i såfall den i størrelsen?

Gammel 30-06-11, 19:52   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg tenker på den sorte blondekjolen du bestilte. Har du mottatt den? Hvordan er i såfall den i størrelsen?

Jeg kan svare deg i morgen. Den ligger nemlig på posten og venter, skal hente den når jeg går av vakt i morgen tidlig.

Gammel 30-06-11, 19:54   #5
kiki

kiki sin avatar

Standard

Flott, takk Jeg trodde jeg skulle ha str 2, men så står det 38 i parantes bak str 2, og 40 bak str 3, så da ble jeg litt usikker. Men det er magen min som trekker mest, og kjolen er jo løs der, så mulig str 2 er rett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.