Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Generelt om prikker og PM-er

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 11:12   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Generelt om prikker og PM-er

Nei, vi kommer ikke til å opplyse om dette.

Scenario:
Vimsen krangler så fillene fyker med Iset i en tråd og er virkelig ufin. Vi mottar flere innrapporteringer fra andre som har sagt seg enig med Iset om at de har fått ufine personangrepsprikker av Vimsen. Vi går inn å sjekker om Vimsen virkelig har vært ufin, og finner kansje ut at noen egentlig bare er hårsåre på å få en rød prikk og at det ikke sto noe frekt. Case closed. Eller, vi finner at Vimsen har vært skikkelig skikkelig stygg på prikker til 8 stykker. Så foretar jeg et søk på de 8 på den dagen for å danne meg et bilde om hva som skjer. Har de kansje prikket Vimsen først og sagt noe lite hyggelig? I såfall er det litt mer forståelig at Vimsen handler som hun gjør og litt mindre sansynlig at vi vil sette inn sanksjoner (en sanksjon som er mulig dersom dette er noe som gjentar seg er å ta bort ryktesystemet i perioder fra dem som missbruker det).

Og så må jeg sende ut PM til Vimsen + 8 stk til. Og så får jeg 8, kansje 9 PM er tilbake som sier: Hva? Sjekker du prikkene mine? Så frekt, fritt land og sånnt. Og så kommer det gjerne noen spørsmål som de vil ha svar på og så går det noen pM er frem og tilbake, og etter tre runder, så er jeg oppe i 27 PM er og kansje til og med en tråd eller to ute i det åpne forumet der jeg skal prøve å svare generelt på en sak der noen snakker spesifikt, men jeg ikke føler det er riktig å svare på den konkrete saken, for vi som sitter på moderatorsalongen har et helt annet oversiktsbilde over hva som skjer enn vanlige brukere, og det er ikke lett å forklare, og ikke riktig heller synes jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.