Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

PIN-kodetrøbbel, iPhone

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-11, 08:16   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

PIN-kodetrøbbel, iPhone

Jeg kan tydeligvis ikke PIN-koden min. Og for dere som kommer med PUK-svar så fungerer det ikke slik på iPhone.
Kontaktmannen min på telefonsaker sa at jeg måtte komme innom dit å få nytt SIM-kort, men det må da være andre måter?

Gammel 01-07-11, 08:35   #2
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: PIN-kodetrøbbel, iPhone

Jeg har ikke peil på iPhone, men google sier at du får tre nye forsøk om du skrur telefonen av og på igjen. For å gjøre det må du holde inne hjem-knappen og på-knappen samtidig i ti sekunder. Ikke skyt meg om det ble feil, jeg har bare googla

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 08:40   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått nye forsøk mange ganger allerede.

Gammel 01-07-11, 09:36   #4
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Ta ut SIM-kortet og sett det inn i en annen telefon? Sånn at du får tastaet puk på denne. Så endrer du pin og flytter tilbake igjen etterpå?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 09:39   #5
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Funker ikke med PUK-kode altså? Det funket her, jeg måtte sende inn min iPhone 4, og fikk ordnet et nytt sim-kort til en 3g, og da glemte jeg pin-koden. Tastet bare inn PUK-koden så ordnet det seg. Men er det mikrosim det ikke funker på da kanskje?

Gammel 01-07-11, 09:47   #6
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Min Eplehus-mann som da jobber med dette sier at det fungerer på samme måte på iPhone som på andre telefoner. Har du glemt PIN-koden må du taste inn PUK-kode. Men det kan jo være at SIM-kortet er ødelagt (noe som visstnok skjer ganske ofte), da må du ha nytt kort.
Eller det kan være nok å gjenopprette iPhonen.

Gammel 01-07-11, 09:51   #7
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Men er det sim-kortet som er låst eller telefonen? Er det sim-kortet er det PUK som gjelder. Hvis det er selve telefonen aner jeg ikke.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 09:56   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Vel, nytt sim-kort er skaffet, pin-koden er satt til det samme som bankkortkoden, og verden er atter i vater.

Gammel 01-07-11, 10:45   #9
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Gammel 01-07-11, 11:09   #10
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Godt å høre!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.