|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Takk, jeg tror jeg skal dra å be om å få prøve belogic, jeg tør ikke å bestille duologic før jeg har prøvd det, så jeg må se om jeg kjenner noen som har det som jeg kan prøvemontere før jeg eventuelt bestiller.
|
|
|
#22 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Den er veldig romslig egentlig, bortsett fra hvis begge de som skal sitte foran er usannsynlig lange.
|
|
|
#23 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Vi bestilte Duologic fra www.biteringen.no og har bare positivt å si om den handelen.
|
|
|
#25 |
|
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)
Ah, ok, vi bor på motsatt kant av landet.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Vi har både duologic og twe stående nede i kjelleren
|
|
|
|
#27 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Kan duologic bare monteres vha isofix?
|
|
|
|
#28 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Så jeg kan bestille denne: http://biteringen.no/produkter2/barn...co-duologic-2/
|
|
|
|
#29 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Nå lærte eg noe nytt! Trodde det var kun britax twoway elite som kunne festes med topunktsele. Trodde de andre måtte ha 3punkt. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Vi har cosmic comfort òg, og liker den veldig godt, men må snart gå over til two way elite i begge bilene (har twe i jobbilen til mannen nå). Dette fordi 3åringen er så lang i ryggen og sliter med at hodeputen presses mot skuldrene hans nå, pluss at vi er på øverste hakket på selene og det er straks i ferd med å bli altfor lavt for han. Derimot virker det lenge til han vokser ut av TWE da. Eg vurderte å gå over til beltestol når han var ferdig med cosmic comfort, men etter at eg oppdaget at vi er langt unna at han blir for lang til twe, ble det bakovervendt mye lengre for oss alikevel |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Nesten alle bakovervendte kan festet med 2 punkt. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
#33 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Og vist du leser bruksanvisningen på de og, så finner du ut at det går bra der også |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Ok, jeg har hørt at x3 ikke kan monteres med 2punkt overhodet, at det var en endring fra de foregående modellene.
|
|
|
#35 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Det er en stund siden HTS svarte på dette, så det er mulig det er endret på senere modeller, altså x3. Manualene ligger sikkert på nett, skal se om jeg får sjekket etter å ha fått minsten til køys. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Nå har jeg sjekket bruksanvisninga til IZI Kid x3, og der vises KUN montering med 3-punkt. Det står også "godkjent for 3-punktsele", 2-punkt blir ikke nevnt noe som helst sted.
|
|
|
#37 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken bilstol skal jeg anbefale? (Autofil eller andre guruer, hjelp)Stemmer det. I motsetning til x2 hvor det står at stolen kan monteres i fast 2-punktsbelte, ikke rullebelte, bakovervendt. Da vet vi det. x2 kan, x3 kan ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|