|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Nope. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg har tenkt det samme som deg. Jeg er sjeleglad for at det ikke fantes facebook på den tida. Skoledagbok hadde jeg hvert år på ungdomsskolen og videregående og de ble brent for noen år siden. Det var så pinlig å lese gjennom dem at jeg måtte være sikker på at ingen andre noengang kom til å finne dem og lese.
![]() |
#43 |
intro
|
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Ja visst - og de ligger nok hjemme på pikerommet fremdeles. Jeg var jo forholdsvis snusfornuftig og velformulert den gangen, så voldsomt rødmende vil jeg nok ikke bli ved gjensynet.
![]() |
![]() |
#44 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?
![]() |
#45 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Ja jøss! Selvfølgelig hadde jeg skoledagbok! Jeg hadde Pusur og Fotball! Jeg husker jeg noen ganger kopierte vennesidene slik at flere fikk skrive. Måtte jo få plass til at de lokale fotballheltene kunne skrive noen ord til meg. Han ene var faktisk på landslaget!
![]() |
#46 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?
Jepp! Jeg også!
![]() |
![]() |
#47 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Ja, det hadde jeg. Topp, Pusur, Lefsa ++ |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Hehe, nå fikk du meg til å tenke på sangen "Frøken bibelstripp" av Øystein Sunde.
Ja selvfølgelig hadde jeg opptil flere skoledagbøker. Har dem enda også, i kjelleren til mine foreldre. Egentlig burde jeg vel kanskje ha fjernet dem derfra, jeg vil heller at mine barn skal få kloa i dem enn mine foreldre.
![]() |
#49 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg hadde men tror jeg har kastet dem. Tror ikke mine var av de verste men jeg de var ganske gjennomsyret av en ung og umoden eier. Alt var veldig banalt.
![]() |
#50 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Oh yes. Det var mine første scrapbooks. Har de enda, mye konsert-, fly- og kinobilletter er behørig limt inn. Navn på ymse kjekkaser, passbilder og tegninger. De er rimelig tjukke de bøkene. Alle ligger i banankassen min i kjelleren med brev fra kjærester (vi skrev faktisk brev og sendte i posten :hunngammel: ) kun Pusur her i huset. I en annen kasse ligger forøvrig alle vinylplatene mine. :hamster:
![]() |
#51 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg hadde skoledagbok et par år på ungdomsskolen, tror jeg. Pusur og Lefsa antakelig. Var en blanding av barnslig og veslevoksen, og var ikke med på så mye. Det at skoledagboka var omtrent samme størrelse ved skoleslutt som ved skolestart var et skikkelig nederlag. Jeg klarte ikke å få den tykk nok. På videregående resignerte jeg, og brukte leksebok vi fikk gratis på skolen. Der var det ikke plass til å skrive annet enn lekser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Ja og jeg har de ennå
![]() |
#54 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg hadde Pusur skoledagbok år etter år og bommet med Lefsa en gang på vgs. Skoledagbøkene mine var tjukke og fulle av alt fra lapper til buss- og kinobilletter, og jeg måtte knyte dem igjen med silkebånd (fint skal det være og takk Gud for hullemaskin og naturfagtimer) på slutten av skoleåret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Ja og det er så flaut å sitte å leser gjennom det nå
![]() |
#56 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Åja, Pusur var den eneste rette. Mine var også så full av innlimte greier at de måtte lukkes med silkebånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg fikk kommentaren (fritt etter hukommelsen):
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg skjønner ikke at dere vil kaste slike saker.
![]() |
#60 |
Borte
|
![]() Sv: Hadde du skoledagbok da du var ung og lovende?Jeg hadde det og de er ikke kastet, men heller ikke lest. De ligger på loftet til mamma sammen med fargebinders, Starlet og Return-plakatene.
![]() |
|
|