Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Henlagt etter bevisets stilling?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 15:44   #26
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henlagt etter bevisets stilling?

Det jeg har hørt fra folk som jobber i Oslo-politiet, er at de rett og slett er underbemannet. Alt det er for lite folk på jobb, særlig i helgene. De jeg kjenner har ikke klaget over at lønna var lav.

Og saker som henlegges når man i realiteten har gjerningsmannen, det tenker jeg er bare dumt, både samfunnsøkonomisk og økonomisk dumt for politiet. Det er å bare skyve problemene framfor seg. For, som dere skriver, så ser det jo ofte ut til at disse begår nye lovbrudd. Og da er man jo like langt. Man må bruke tid på å henlegge sakene, for deretter å til slutt måtte kjøre saken likevel.

Og hvorfor får man til dette så ufattelig mye bedre i USA? Ikke at jeg vil ha amerikanske tilstander her i Norge, men akkurat politiet føler jeg tar mer tak der enn her i Norge. Jeg har hørt påstått at man til og med prøver å ta sykkeltyver der. Dog, jeg kjenner ikke systemet så godt, verken i Norge eller i USA, så alt her er bare vill synsing.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.