|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forberedelser til barnehagestartSant nok, men jeg tror aldri reimadressene til Knerten klarer å bli trang til ham om jeg så tar på mer ull enn han klarer bevege seg med...
|
|
|
#62 |
|
I mål
|
Sv: Forberedelser til barnehagestart
Jeg ville valgt 80. Jeg kjøpte generelt altfor store klær til storebror i starten, og han overlevde det også. Jeg har moderert meg mye til lillesøster ift dette, men jeg ville tenkt at en høstdress du kjøper nå også bør holde til våren, og da ville jeg tatt 80. Det bør ikke være altfor stort, men det er lov å tenke litt økonomisk også og håpe at et plagg holder mer enn halvannen måned. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartDa løper jeg bort og kjøper 80, om de fremdeles har den. I aller verste fall får jeg selge den her inne.
|
|
|
|
#64 |
|
I mål
|
Det er sikkert noen som er uenige med meg altså |
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartNei, derfor tenker jeg at det kanskje ikke er mye vits å prøve nå? Han rekker vel å vokse litt før september.
|
|
|
|
#66 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Forberedelser til barnehagestartVille gått for 80 siden de er så tynne og myke. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartNå har jeg kjøpt denne, synes den var veldig fin. Vet dere hvor jeg får kjøpt dress som kan festes inni? Finnes det sånne i ull? Eller er det like greit å kjøpe en annen ulldress som kanskje ikke kan festes inni? Er det noen fordeler ved at den sitter fast i dressen?
|
|
|
|
#68 |
|
Øyboer
Sv: Forberedelser til barnehagestartReima har ulldresser som kan festes inni. Men du kan like godt kjøpe en hvilken som helst som du tar på først. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal du ha regntøy i tillegg, holder det vel med en høstdress. Skal du ikke ha regntøy, ville jeg ha kjøpt en høstdress til. Enten brukt eller et annet rimeligere merke som f.eks Reflex eller Name it. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartFinnes det i så fall regndress? Jeg kan ikke se for meg noe annet enn at delt sett må være veldig upraktisk til en som ikke engang går?
|
|
|
|
#71 |
|
I mål
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartDet er lettest bare å ha en løs ulldress som oftest, uten at jeg har testet den festemekanismen, men på Trolldressene hadde vi ulldressen løst selv om vi hadde den som hørte til. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartDet er jo gjerne -30 her om vinteren, men det finnes vel grenser for hvor kaldt det kan være før babyene må holdes inne?
|
|
|
|
#74 |
|
Øyboer
Sv: Forberedelser til barnehagestart |
|
|
|
|
|
#75 |
|
I mål
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartJeg tror Troll har hele regndresser uten fleece. Se www.familiebutikken.no - der pleier de ha. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartPå julaften i fjor hadde vi -36. Og den morgenen han ble født, viste gradestokken -34. Skjønner ikke hvorfor vi flyttet hit.
|
|
|
|
#77 |
|
I mål
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartJeg har ikke pleid å sende med det jeg liker best i barnehagen jeg |
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartNei, det håper jeg da virkelig ikke. Men jeg kan jo det når vi er hjemme, så får jeg kjøpt en til sånn fin ullfleecedress.
|
|
|
|
#79 |
|
|
Sv: Forberedelser til barnehagestartEr forresten Troll-dressene gode? De var jo så fine.
|
|
|
|
#80 |
|
I mål
|
Ja nemlig. Ja, det er lurt. Det er akkurat sånn jeg også har gjort det. Min erfaring er vel generelt at sånne fikse, litt elegante løsninger som jeg har i hodet mitt rundt påkledning ikke akkurat blir fulgt av personalet, men de kler på helt vanlig greit - stort sett. |
|
|
|
![]() |
|
|