|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
frakoblet
|
![]() Sv: Ansattes påkledning
Ja, jeg syns faktisk det er såpass ille at jeg vurderer en telefon. Jeg hadde på en måte håpet på at andre skulle fortelle at Ja - vår skole har en kleskode, for da kunne jeg jo eventuelt brukt det som argument. :P
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ansattes påkledningJeg har aldri hørt om kleskoder på de skolene jeg har jobbet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ansattes påkledningNår man jobber med mennesker er det, på de aller fleste arbeidsplasser, en kleskode. Enten "taus", eller opplest og vedtatt. Hovedintensjonen er å kle seg slik at en ikke virker støtende og krenkende på andre mennesker. I de fleste tilfeller dreier det seg i hovedsak om å ikke vise for mye naken hud og å ikke vise undertøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ansattes påkledningJeg innser at jeg ikke er bluferdig nok i min påkledning. Ikke det at jeg har tenkt å endre den da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Ansattes påkledning
Vi har ingen kleskode på vår skole i hvert fall, og det har ikke vært det der jeg har jobbet tidligere heller. Men det forventes jo at man går skikkelig kledd. Ei jeg jobbet med en liten stund gikk stadig med lave bukser, høye g-er og halve rumpa bar. Aner ikke om noen har sagt noe til henne, men jeg håper jo det. Like mye for hennes del som av hensyn til ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Ansattes påkledningJeg må innrømme at jeg reagerer på at min datters hjelpelærer går med buksene nede på knærne - og føler en trang til å vise sitt spekter av boxere.
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Ansattes påkledningJeg tar det egentlig for gitt at jeg forholder meg til visse normer når jeg jobber i forhold til barn og deres foreldre. Også når det kommer til klær. Av respekt for både dem og meg selv. Også ønsker jeg å bli sett på som en fagperson og bli respektert på jobb. Det innbiller jeg meg er lettere dersom foreldrene slipper å forholde seg til puppene og rumpa mi |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|