Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 23:48   #81
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg hadde grått av lykke om jeg hadde fått en sånn gave med så mye tanke bak!

Gammel 20-06-11, 23:49   #82
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Den var kjempefin! En slik gave må en bare bli glad for å få.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 00:29   #83
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Kjempefin. Et flott minne. Hun blir nok sikkert kjempeglad!

Gammel 21-06-11, 00:40   #84
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den var så fin, og tenk å få noe sånt da. Jeg hadde antagelig hengt den på veggen

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 11:08   #85
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har laget ei veske til læreren til sønnen min - nesten lik veske på s. 5

Jeg har laget ei veske til en trompetist som likte lærerveska så godt. Men jeg liker jo ikke å lage helt identiske vesker, så jeg gjorde litt om på bildet og kan ikke si annet enn at jeg ble ganske fornøyd med forandringa .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 11:14   #86
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heldige trompetisten!
Den var kjempefin!

Gammel 07-07-11, 11:32   #87
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempekul veske!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 11:38   #88
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Flotte vesker!

Gammel 07-07-11, 11:43   #89
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt for lite vesker å hente i min bransje, altså. Heldig lærer!

Gammel 07-07-11, 11:57   #90
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan trøste deg med at jeg ikke har sett snurten av ei eneste veske etter nesten 15 år som lærer, HV.

Nydelig veske, denne også, Darth. Jeg får mer og mer lyst til å lære å sy når dere viser fram kreasjonene deres her inne ...

Gammel 07-07-11, 15:51   #91
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Den var virkelig rålekker.

Gammel 07-07-11, 16:31   #92
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Wow,enda en kjempelekker veske!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 16:45   #93
Fnissa
Aktiv

Fnissa sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Fnissa er litt kul
Standard

Nydelig!! Hvor har du fått tak i bildene hen? Syns de var veldig flotte...

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 16:58   #94
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk for hyggelige ord .

Fnissa - det varierer litt hvor jeg finner bilder. Til noen vesker bruker jeg egne bilder som jeg har tatt selv, men til de jeg har lagt ut her så har jeg googlet og funnet litt her og litt der. Og så har jeg brukt noen timer i bilderedigeringsprogram for å sette sammen. Ingen av bildene jeg har brukt på veskene har vært sånn opprinnelig, de finnes bare på min datamaskin .

Gammel 07-07-11, 17:17   #95
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Veldig, veldig fin

(Og litt synd at du ikke sydde slike i avskjedsgave til barnehagepersonalet for noen år siden )

Gammel 07-07-11, 17:21   #96
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Veldig, veldig fin

(Og litt synd at du ikke sydde slike i avskjedsgave til barnehagepersonalet for noen år siden )

Da visste jeg ikke at jeg kunne sy, hehe.

Gammel 07-07-11, 18:33   #97
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Knallfine vesker. Hvor finner jeg oppskrift på slik veske? Eller er den selvkomponert?

Gammel 07-07-11, 18:58   #98
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Knallfine vesker. Hvor finner jeg oppskrift på slik veske? Eller er den selvkomponert?

Neida, ikke noe selvkomponering - oppskrift, eller i alle fall en tutorial, finner du her: http://www.lises.net/blogg/?page_id=600 .

Gammel 07-07-11, 19:03   #99
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Fantastiske vesker

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 23:07   #100
Fnissa
Aktiv

Fnissa sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Fnissa er litt kul
Standard

Tusen takk for linken.. Tror jeg må sy veske snart. ~inspirert~
Ett spørsmål til i forhold til bildene.. Hva er de laget av? Papir? Og hvordan får du bilder over på stoff evt? Hmmmmmmm.... Ikke helt lur på dette området nei..

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.