|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hormoner fra p-piller påvirker fisken i havetLeste nettopp i avisen at hormoner fra p-piller får enkelte sorter mannlig fisk til å reprodusere seg. Sånne ting er jo litt creepy, synes jeg, med tanke på at så mye av det vi inntar av medisiner og mat havner i sjøen? Har dere tenkt over det? Jeg tar ikke p-piller heldigvis, og jeg bruker heller ikke Splenda etter at jeg leste hvor stor miljøtrussel den utgjør når vi skiller den ut.
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hormoner fra p-piller påvirker fisken i havetJeg klarer ikke tenke forbi Kveis for tiden, så dette kan jeg ikke ta inn over meg.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hormoner fra p-piller påvirker fisken i havetJeg syns hormonforurensing generelt er veldig skummelt, og det virker uutforsket også. Og jeg lurer på hvor mye det påvirker menneskelig reproduksjon, stoffskiftesykdommer, overvekt og hva har du.
![]() |
#4 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Hormoner fra p-piller påvirker fisken i havet
Hva? Kan mannlig fisk reprodusere seg?
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hormoner fra p-piller påvirker fisken i havet
Enig, jeg synes det er veldig skummelt. Og jeg synes det er tankevekkende at alt vi inntar skal ut igjen, og at det ikke akkurat bare forsvinner i intet når vi går på do. Mennesker verden rundt går jo på ganske enorme doser medisiner og hormonpreparater, og spiser kjemikalier i mat og lignende.
![]() |
|
|