|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Vi bruker sekkene fra Trygg trafikk. Jeg har en veldig stolt skolestarter som sov med sekken på seg i to dager etter førskoledagen forrige uke. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Vi var og prøvde sekker i dag. Dette blir vanskelig, gitt! Beckmann satt greit på ryggen hennes, men selene hang litt i løse luften over skuldrene, sånn skal det neppe være? Hjalp ikke at selgeren ikke visste hvordan man strammet den eller hvordan den skulle sitte på. Hun så ut som et spørsmålstegn da jeg spurte om vi kunne få prøve sekken på, se om den satt godt.
|
|
|
#23 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?4.klassingen vår (snart 5.) har Troll-sekk. Den er vi veldig fornøyd med
|
|
|
#24 |
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Vi endte opp med trollsekk i dag til 1. klassingen. Ark har 25% på alle skolesekker nå, bare et tips.
|
|
|
#25 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Denne har vi kjøpt, og snuppa er strålende fornøyd |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Jeg har plutselig oppdaget at jeg har en skolestarter, og dytter derfor litt på denne tråden. Jeg har vært i fire-fem butikker, og synes alle sekkene ser helt grusomme ut, enkelt og greit. Racerbiler og snowboard og den slags ser ut til å være gjennomgangstemaet.
|
|
|
#27 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?At Kånken suger som sekk for dagens barn har jeg skjønt helt av meg selv. Jeg tok den med fordi jeg synes den er fin.
|
|
|
#28 |
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Jeg tror det faktisk er veldig viktig at barnet også får være med å bestemme litt selv, jeg, selv om sekken selvsagt skal sitte godt på og passe barnet. Men, det er ikke sikkert det er så stas å ha noe helt annet (les: kjedelig) enn resten av klassen. Her ville jeg svelget noen kameler og funnet en som begge kan like.
|
|
|
#29 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Han skal nok få være med å bestemme selv, hvis det er slik at vi finner aktuelle sekker i en butikk. Hvis ikke ser vi på det sammen på nett og bestiller. Jeg forhører meg bare litt først.
|
|
|
#30 |
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Irma: Skjønner hva du sier og er litt enig. Troll har også en med bil på vet jeg, sett på Ark bokhandel.
|
|
|
#31 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Irma: hva med denne XO20-sekken, antakelig fjorårets?
|
|
|
#32 |
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?
Det er årets. Finnes også i gult/grått.
|
|
|
#33 |
|
Ekvilist
|
Han er 108 cm høy, så jeg tipper at han ikke kan ha 25 liter før i syvende klasse, eller noe sånt.
Den så ok ut!
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
#35 |
|
Ekvilist
|
Bokstavsekken "letters blue" XO20 fra Bergans var midt i blinken! Monsters navy også!
|
|
|
#36 |
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Bare hyggelig!
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Vi har endt opp med denne: |
|
|
|
#39 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Vi prøvde mange sekker på vår lille snuppe (113 cm). Vi har endt opp med å kjøpe Bergans XO20 uten lokk. Det var den som ruvet minst på ryggen hennes. At den satt som et skudd er en overdrivelse, men vi prøvde mange og denne satt best av dem.
|
|
|
|
#40 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilken skolesekk til 1. klassingen?Poden falt pladask for bokstavsekken, noe jeg i grunnen forventet. Da gjenstår det bare å finne et sted som selger den. Har tatt en telefonrunde, uten napp foreløpig. Noen som har erfaringer med firmaet "Jobb og Fritid?".
|
![]() |
|
|