Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor ble sommeren av?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-11, 17:20   #21
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ble sommeren av?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Den er i NordNorge.

Hold på den i to uker til da

Gammel 08-07-11, 17:38   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er sommer i Vesterålen.

Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 18:19   #23
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommeren er her, hva er det med denne sutringen som alle driver med?! Det er stort sett varmt nok til å gå uten jakke og sokker - slutt å klage.

Gammel 08-07-11, 18:42   #24
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her så det litt lovende ut på morningen, men det endte i regnvær

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 18:48   #25
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg kjørt gjennom to timer av Nord-Norge, og gjennom fem typer vær tror jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 18:52   #26
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen som har misforstått her? Det er sommer selv om det regner av og til, helt sant!

Gammel 08-07-11, 18:55   #27
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ligger under en diger vifte, så jeg ikke skal koke helt bort i dag.

:svett:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 19:26   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Sommeren er her, hva er det med denne sutringen som alle driver med?! Det er stort sett varmt nok til å gå uten jakke og sokker - slutt å klage.

Uten jakke? Det regner jo nesten hele tiden, går jo faen ikke an å planlegge noe som helst utendørs om man er avhengig av at det ikke skal regne. Feks. Kongeparken. *klager så mye jeg vil over regn, men temperaturen er grei nok*

Jeg vil ha ekte sommer, der man alltid vet hva man skal ha på seg av sommerklær og ikke er avhengig av regntøy, omtrent. Jeg bor i feil land.

Gammel 08-07-11, 19:32   #29
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eventuelt i feil landsdel.

Gammel 08-07-11, 19:38   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Sånn er det her også. Irriterende. Og egentlig ingen særlige skiller på høst, sommer og vår. Alt går under ett, ja til og med vinteren, som ofte kan virke som ren høst, med bare regn. Jeg savner ORDENTLIGE årstider!!

Det gjorde jeg også da vi bodde i Stavanger, og så flyttet vi og opplevde -34 grader. Da angret jeg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 02:29   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Eventuelt i feil landsdel.

Nei, er det noe sted i Norge man er garantert flere måneder (eller i det minste uker) med intens varme og strålende sol om sommeren? Jeg tror helst jeg burde ha flyttet til Madagaskar eller noe. Evt. får jeg begynne med isbading for å herde meg selv, for alle på jobben veksler mellom å le av meg og være litt småsjokkerte når de går med t-skjorter og sandaler ute mens jeg løper inn og ut og tar av og på jakken i takt med vindkastene.
Jeg kan knapt huske EN eneste gang det har vært så varmt her at jeg har nesten dødd. Og jeg trives best når jeg nesten dør av varme. I det minste kan den forbanna vinden dra til €%&/?=(/€, for uten den er det jo mye varmere.

Gammel 09-07-11, 09:01   #32
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Det er regnbyger, men varmt, og ja vi går uten jakke og sokker. Jeg er så fornøyd. Etter å ha tilbragt noen døgn i Trondheim med jakke og sokker, vet jeg at det kunne ha vært værre.

Gammel 09-07-11, 10:04   #33
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Er på besøk i Østfold og her har det vært utrolig varmt og godt siden vi kom ned selv om sola stort sett har uteblitt. Kan ikke klage på været da. I dag derimot håper jeg sola titter frem litt, men det ser grått ut for øyeblikket.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 10:06   #34
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Den dro visst ikke så veldig langt avgårde.

Nei, den må ha ombestemt seg. Det kom et regnskyll på torsdagskvelden og var litt grått i går formiddag, men så snudde det. 27 grader har vi i skyggen nå.

Gammel 09-07-11, 10:09   #35
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nå er den visst her. Har ikke vært ute enda, men ryktene på facebook sier at det er varmt ute.

Gammel 09-07-11, 10:15   #36
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sommer her

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 11:00   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Her er det, som vanlig, bare pisseregn. Lurer på når vi faktisk får gått i Kongeparken. Håper vi får gått en dag i ferien i hvert fall.
Det er masse lyn og torden dag, det er jo gøy! I går formiddag brakte det sånn at hele rekkehuset ristet, omtrent, og i natt ble jeg stående og se på lynet på nattehimmelen. Kult!

Gammel 09-07-11, 12:08   #38
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da jeg stakk nesen ut i dag, så slo det mot meg. Nærmere 30 grader og sånn Sydenvind.

Gammel 09-07-11, 12:38   #39
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Her er det så klamt....

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 13:02   #40
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Uten jakke? Det regner jo nesten hele tiden, går jo faen ikke an å planlegge noe som helst utendørs om man er avhengig av at det ikke skal regne. Feks. Kongeparken. *klager så mye jeg vil over regn, men temperaturen er grei nok*

Jeg vil ha ekte sommer, der man alltid vet hva man skal ha på seg av sommerklær og ikke er avhengig av regntøy, omtrent. Jeg bor i feil land.

Jeg flyttet fra Stavanger til Rett-utenfor-Oslo, problem solved. Her har vi vinter med masse snø, mild vår, grei sommer og fin høst. Ok, litt mye snø er det til tider.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.