Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-11, 20:12   #21
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?

Det hotellet vi var på i Tunisia hadde flust av engelskmenn og nederlendere. Og dessverre har vi omtrent samme opplevelse som Gerbera.
Det var første gangen vi møtte noe særlig annet enn skandinaver på ferie, så det måtte til en tilvenning ja. Og jeg tar meg i å håpe at det ikke er så mange av de der vi skal i år.

Den værste familien hadde nederlandsk mor og britisk far. Med to spinnville rødhårede gutter.

Gammel 08-07-11, 20:25   #22
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff fra Candys klassiske chartertråd: Hva ER det med engelskmenn i Sydenland?

Kan det være selve syden-konseptet som tiltrekker seg visse typer mennesker? Briter står høyt på min liste over trekkingkompiser i hvert fall. Aldri noe tull med dem, de klager lite og er nesten alltid i godt humør.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 20:52   #23
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Kan det være selve syden-konseptet som tiltrekker seg visse typer mennesker? Briter står høyt på min liste over trekkingkompiser i hvert fall. Aldri noe tull med dem, de klager lite og er nesten alltid i godt humør.

Jeg tror nok det har noe med selve konseptet å gjøre ja Det er en viss type briter som reiser til "Syden", masse "Chavs" og Charter Sveins. Jeg vil også påstå det samme gjelder for mange andre nasjonaliteter. En type mennesker foretrekker all-inclusive i "Syden Syden" mens andre drar til Korsika, Tuscany osv. I UK er det lett å skille disse menneskene og hvem som reiser hvor, litt mer komplisert i Norge

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.