Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er Hunderfossen verdt å reise til?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-11, 22:17   #81
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Hunderfossen verdt å reise til?

Da vi var der var det nesten ingen kø på noen attraksjoner, selv om det var tidlig i august og været var fint. Vi opplevde heller ikke kø i Legoland, midt i juli i fint "parkvær", dvs overskyet, passe varmt.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 23:02   #82
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søren. Jeg syntes nettsidene deres var uklare da jeg betilte familiepakke, og var usikker på om vi hadde inngang til parken på lørdag om vi bestilte overnatting fra lørdag til søndag, men det sto bare "dagsbillett", så vi tenkte at da ville det være valgtfritt om vi var i parken lørdag eller søndag. Vel, nå kvelden før avreise ser vi at det i i e-posten står dagsbillett 9.7, og det er jo i morgen, mens vi hadde tenkt å være i parken på søndag. Da vi bestilte, sto det ikke noe om at vi måtte være i parken den dagen overnattingen skulle starte. Vi fikk faktisk ikke velge dag i det hele tatt. Hvis vi ringer dem i morgen tidlig, tror dere at vi får endret inngangsbilletten til søndag?

Hvorfor antar de at vi automatisk skal sove der ETTER å ga vært i parken?

Argh. Jeg trengte ikke dette nå.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 23:35   #83
Tusenogtredve
Klar til innsats

Tusenogtredve sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Jeg sendte bare en epost for å få rettet opp datoen for inngangsbilletten da jeg bestilte i fjor. De ordnet det enkelt og greit.

Gammel 09-07-11, 00:04   #84
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Ring dem i morgen tidlig, det bør vel la seg endre? Vi skal ned søndag, mandag eller tirsdag (den med best vær når det nærmer seg), så kanskje jeg ser det om det blir søndag?

God tur,uansett!

Gammel 09-07-11, 09:21   #85
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har telefontid fra ti, så vi skal ringe da. Håper det ordner seg. Det bør da i utgangspunktet være ett fett for dem om vi er i parken i dag eller i morgen. Håper jeg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.