|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hvor trykker de på halsbånd til nøkkelkort?Jeg skal profilere min avdeling på jobb med nytt nettsted ++, og trenger litt matriell. Først og fremst ønsker jeg at vi skal ha halsbånd med logoen vår på. Jeg finner ikke ut hvor jeg kan få bestilt dette? Noen som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor trykker de på halsbånd til nøkkelkort?www.reklamegaver.no kanskje.
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor trykker de på halsbånd til nøkkelkort?Vi bruker oktan/ ad hoc. Bra kvalitet og kjapp levering som regel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvor trykker de på halsbånd til nøkkelkort?Jeg har veldig god erfaring med Billetbånd Norge. Veldig kjappe på tilbakemeldinger, nøye på design og leverer etter avtale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvor trykker de på halsbånd til nøkkelkort?Uansett hvor du bestiller har jeg et tips til deg; be om vareprøver på de ulike kvalitetene de leverer. Det er så mye forskjellig som leveres, og enkelte er skikkelig vonde å ha på (lager gnagsår på halsen) og er upratiske på andre måter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor trykker de på halsbånd til nøkkelkort?Vi skal ikke ha så mange, så jeg tror nesten jeg bare må bestille noen fra Spreadshirt. Det blir uansett billigere enn å bestille 100 stk et annet sted. Trodde ikke det skulle være så vanskelig å bare få bestilt noen få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvor trykker de på halsbånd til nøkkelkort?
Det er både vanskelig og dyrt. Riv i med 500 stk så har dere en stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor trykker de på halsbånd til nøkkelkort?
Det er fullstendig overkill, så er ikke aktuelt. Vi har bånd i 30 år fremover da. Minst. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|