|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mestepartenFantastisk! Jeg fristet til å ta dem begge to, elsker sånne type gærne katter, selv om jeg sikkert ville bitt i meg de ordene etter noen måneder.
![]() |
#23 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mestepartenHerlig!
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mestepartenÅh, samme dame som la ut denne: http://www.finn.no/finn/torget/gisbo...nkode=19542467 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mestepartenÅhh, Proppen har like god retningssans som vår forsvunne katt. Han kunne være 50 meter fra huset uten å kjenne seg igjen
![]() |
#28 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mestepartenFantastisk bra skrevet!
![]() |
#29 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mestepartenOg proppene tygger nesten ikke på frukten i fruktfatet.
![]() |
#30 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mesteparten
![]() |
#31 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mestepartenDet verste er jo at jeg får lyst på begge kattene, de er jo så søøøte.
![]() |
#32 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mestepartenUtrolig bra skrevet da.
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mestepartenHerlighet for noen vakre, små skapninger! Jeg har hatt en kusine av disse beistene i mitt eie for mange år siden. De bare m å være i slekt. Hun klatret opp strietapetet, og hang der oppe og dinglet, mens det lyyyste faenskap av hele henne |
![]() |
![]() |
#34 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mestepartenJeg har blitt avhengig av å se på Honolulu bare én gang til hver gang denne tråden popper opp.
![]() |
#35 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Finn.no annonse: for deg som har alt og trenger å bli kvitt mestepartenSå bra. Honolulu så jo litt djevelsk ut ut i øynene også, men hællandussen så søte!
![]() |
|
|