Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer fra oppveksten jeg bare måtte ha ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-07, 23:45   #41
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer fra oppveksten jeg bare måtte ha ...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Forøvrig er Iceman omtrent like liten...

Næ-Hæ-Hæi det er han IKKE desså altså!!!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:46   #42
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Filmer fra oppveksten jeg bare måtte ha.....

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Back to the future Elsker 50-tallet
Fabulous Baker Boys
City Slickers
Steel Magnolias
Fried Green Tomatoes
Sleepless in Seattle
Forrest Gump
Good Will Hunting
As Good As It Gets
Edward Scissorhands
Thelma and Louise

og selvsagt.... The Shawshank Redemption.

Dette er bare kozemozefilmer - det er selvsagt andre blockbusters fra denne perioden. Feks Lethal Weapon-filmene (de første er de beste), Men in Black, 12 Monkeys, Terminator, Matrix, Heat, Pulp Fiction, True Romance...

Ja! Shawshank! Selv om jeg ikke kan huske den fra oppveksten så er det en av mine all-time favourites! Sammen med Sleepless in Seattle og et par til.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 00:15   #43
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer fra oppveksten jeg bare måtte ha.....

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg konkluderte også med at hovedinnlegger nok ikke var av min generasjon.

:Flashdance, Footlose og Dirty Dancing:

Der har du mer min greie også, ja!

Og Grease... Sukk...
Den har jeg - ingen overdrivelser! - sett over hundre ganger.
Jeg tror den må være min absolutte favoritt...

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 00:49   #44
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

The Shawshank Redemption
Girls just want to have fun
Dagen er din
Dirty dancing
Stand by me
Hair

Sikkert flere også, men disse har jeg i hvert fall sett utallige ganger, og blir ikke lei.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 01:14   #45
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Filmer fra oppveksten jeg bare måtte ha ...

Åh
*mimre*

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 19:41   #46
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Re: Sv: Filmer fra oppveksten jeg bare måtte ha ...

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Åh
*mimre*

Tenkte akkurat det samme! Mye fine minner i denne tråden!

Kom på den første filmen jeg kjøpte selv for egne penger: "My Girl" på VHS. Da jeg så den gråt jeg for første gang siden "Chataran og Posky" (usikker på skrivemåten...). Bare jeg som husker den? En kjempetrist film om en katt og en hund (en mops) som var ute på eventyr.

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 19:47   #47
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Ja, i dag har jeg bestilt 5 dvder fra oppveksten jeg aldri blir lei:

Moulin Rouge

Den er så fin!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 19:55   #48
tutta
Passiv

Standard

Har også kjøpt the 80s Brat pack collection med the breakfast club,St. Elmos fire og About last night!!

Gleder meg til husmorferien min i Frankrike, da blir det mye dvd-titting .

Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 00:14   #49
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sound of Music. Er ikke så gammel, altså, men elsket den filmen da jeg var liten. Kunne (og kan fortsatt) alle sangene.

Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:01   #50
Tevanga
Moden mamma

Tevanga sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tevanga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er en moden mamma som fikk barn først når jeg var 35 år, så etter definisjonen "før jeg fikk barn", blir min oppvekstperiode lang.
Jeg elsket Science Fiction og har alle de første Star Wars filmene og Superman filmene.
Ellers elsket jeg Grease, Flashdance, Footloose, Pretty Woman, Breakfast club og Fame.
Må også innrømme at jeg har anskaffet filmen "Abba the movie" da jeg var en ihuga Abba Fan. Elendig story og skuespill, men fantasktiske sceneopptredener og musikken holder fremdeles mål spør du meg.

Gammel 11-03-07, 20:04   #51
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Clueless? I all verden ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:09   #52
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Har også kjøpt the 80s Brat pack collection med the breakfast club,St. Elmos fire og About last night!!

Gleder meg til husmorferien min i Frankrike, da blir det mye dvd-titting .

Sukk. Høres deilig ut!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:53   #53
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mange gode filmer nevnt over her, så jeg vil bare nevne Lost Boys med Kiefer Sutherland.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:21   #54
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Lost Boys
Goonies
Wierd Science
Breakfast Club
Ferris Bueller's day of
Can't buy me love
Flashdance
Footloose
Mad Max
Black Rain
Cocktail
The Colour Purple
Gremlins
Less Than Zero
Mississippi Burning
Spaceballs

Disse er filmer jeg ikke måtte ha, men hadde ikke hatt noe i mot å se dem igjen.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 15:30   #55
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Clueless? I all verden ...

Helt genial film!! Hele filmen er ironi!!
Har en bekjent som ikke liker den,men det er kanskje fordi hun er helt "Cher" selv,slik som i filmen .

Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 15:33   #56
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Sukk. Høres deilig ut!

Har vært og er helt fantastisk!! Kan anbefales på det sterkeste!! Just what the doctor ordered .
Det beste er at min 2 gutter,den store og lille,har fått alene tid. Jeg har fått ladet batteriene og sett mye jentefilmer.

Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 17:13   #57
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Mange gode filmer nevnt over her, så jeg vil bare nevne Lost Boys med Kiefer Sutherland.

Oh jessss! Godeste Kiefer var så utrolig sexy som vampyr. Jummi! :sikler:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 18:09   #58
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Oh jessss! Godeste Kiefer var så utrolig sexy som vampyr. Jummi! :sikler:

Nemlig! Han var min store skuespillerhelt.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:09   #59
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå må jeg nok bestille meg en haug med DVD'er

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:40   #60
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det mye bra!

Jeg kan bare legge til 2 av mine guilty pleasures: Girls Just Wanna Have Fun og Bring It On.

*stikker for å se Marie Antoinette - kanskje ikke oppveksten er ferdig ennå?*

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.