Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[Hage] Hjelp meg med å lage en hage!

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-11, 21:26   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hage] Hjelp meg med å lage en hage!

Så fint du har det!

Hva skal du bruke plenen til? Skal det være fotballbane/mye lekeplass eller skal du ha bord/stoler der?

Jeg tror det kunne vært fint å lage soner i hagen din, feks, kjøkkemhage med urter og spiselige vekster, jordbær feks? Og gangsoner mellom, det rimeligste er å grave bort plene, legge duk og deretter singel, men stein/plank er bedre.

Hva med et lysthus? Ikke nødvendigvis hus med tak, men et omrpde for bord/sofa tc med mulighet for et seil over, med espalier rundt der du også kanhenge forheng som kan lukkes litt dersom man sitter utover kvelden?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.