Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-11, 14:07   #1
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?

Jeg vurderer disse til skolestart. Noen som har prøvd dem?

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 14:27   #2
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Sv: Easy lunchboxes. Noen som har prøvd dem?

Jepp, disse har vi. De fungerer fint. Bruker sjelden/aldri vesken. Får plass til 2-3 skiver og litt tilbehør. Vi bruker dem i barnehagen. Tåler oppvaskmaskin.

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 15:12   #3
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har disse og er godt fornøyd. Passe størrelse og går i oppvaskmaskinen. Ikke helt overbevist om kvaliteten dog, etter at ene boksen fikk en rift i kanten allerede ved første gangs bruk. Har imidlertid ikke hatt flere skader, så kan godt hende at det bare var en svakhet ved denne ene.

Gammel 15-07-11, 15:12   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

De så smarte ut! Pjotten begynner snart i ny barnehage der de må ha med matpakke til frokost og evt. 14-måltidet, men de oppbevarer visst ikke matboksene i kjøleskap. Jeg kan ikke fordra svette matpakker selv, så det hadde vært kjekt å ha en matboks med kjølemulighet. Er de å få kjøpt i Norge?

Gammel 15-07-11, 15:20   #5
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, de så veldig kjekke ut! Og så sett med fire da gitt, det liker en mamma med fire skolegutter!

Gammel 15-07-11, 15:25   #6
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Jeg har disse og er godt fornøyd. Passe størrelse og går i oppvaskmaskinen. Ikke helt overbevist om kvaliteten dog, etter at ene boksen fikk en rift i kanten allerede ved første gangs bruk. Har imidlertid ikke hatt flere skader, så kan godt hende at det bare var en svakhet ved denne ene.

Det samme skjedde med en av våre bokser. Slo av en plastkant på selve boksen. Har ikke betydning for bruken og har kun skjedd med denne ene.

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 16:12   #7
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte et sett med disse i juni og er veldig fornøyd til nå. Jeg har brukt dem til min egen lunsj her på jobb, men tanken er at Poden skal benytte de når han begynner på skolen til høsten.

Jeg kjøpte også med kjølebagen, men regner ikke med at den blir brukt i skolesammen heng. Vi brukte den derimot når vi var på Kreta i Juni. fyllte opp med drikkefarer og en flaske med vann som var frosset og vi hadde kald drikke lenge. Fikk plass til ganske mye til tross for at den er liten.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 16:13   #8
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

De så smarte ut! Pjotten begynner snart i ny barnehage der de må ha med matpakke til frokost og evt. 14-måltidet, men de oppbevarer visst ikke matboksene i kjøleskap. Jeg kan ikke fordra svette matpakker selv, så det hadde vært kjekt å ha en matboks med kjølemulighet. Er de å få kjøpt i Norge?

Tror de bare kan bestilles fra utlandet. Jeg betalte kr. 220,- for settet med fire matbokser og kjølebag inkl porto, så det går fint under toll/mva-grensa.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 16:19   #9
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke jeg skjønner de helt, jeg. er det bare plastbokser med tre rom, og så en kjølebag med alle 4 oppi. Det er jo ikke akkurat praktisk på skolen, hvem trenger 4 matbokser på en gang?

Gammel 15-07-11, 16:23   #10
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fant en side hvor de selges i Norge. Følg linken på siden der, så kommer Norge opp som alternativ. matpakke.blogspot ett eller annet.

Det er bare plass til 3 bokser i en kjølebag, og skulle jeg kjøpt den tenker jeg nok mest på utflukter her hjemme hvor alle skal ha med mat. På skolen blir det å sende med boksen alene.

Dere som har disse; det står at lokket ikke er helt tett, og lett å ta av. Sitter de så løst at de lett faller av i skolesekken? Skal de være aktuelle for oss må lokkene henge på.

Gammel 15-07-11, 17:17   #11
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Femåringen min har disse i sekken hele dagen på tur, og vi har aldri opplevd at lokket går av. Ville imidlertid ikke hatt flytende ting i boksen.

Gammel 16-07-11, 00:00   #12
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Da tror jeg at jeg slår til med nye matbokser før skolestart.

Står over kjølebagen da.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 00:25   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg har bestilt jeg. En pakke med 4 bokser kom på 175,85 inkl frakt som kostet mer enn selve boksene. Har vært på jakt etter noe slik som dette og håper boksene funker greit.

Hvor bestilte du fra?

Gammel 16-07-11, 00:58   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra siden Turte linker til i hovedinnlegget.

Åh så man kan bestille derfra? Da må jeg også prøve å få det til, jeg ser nemlig for meg at disse kan være ok hvis lokkene sitter på.

Gammel 16-07-11, 01:05   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Er en oval "Buy now"-knapp litt nede på siden.

Du vet, er man blind så er man blind. Evt var det litt mye farger på den siden. Men nå har jeg fått bestilt jeg også.

Gammel 16-07-11, 13:05   #16
Katie
:)

Katie sin avatar

Katie er litt kul
Standard

Disse har vi også, fungerer veldig bra. Lokket sitter imidlertid ikke helt 100% på bestandig, så det er smart å bruke et strikk rundt.

Gammel 16-07-11, 17:32   #17
Tuva Birgitte
Aktiv

Tuva Birgitte sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
Tuva Birgitte er litt kul
Standard

De så veldig smarte ut. Jeg har en laptop lunsj box med flere rom fra før, men har grublet på hvilken matboks eldstemann skal få med på skolen til høsten. Takk for tipset.

Jeg har denne og er ganske fornøyd med den:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg B620_blkpnk_600x600.jpg (19,3 KB, 20 visninger)
Tuva Birgitte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 14:13   #18
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Kjøpte slike i fjor. Fungerer fint for de minste barna blir litt i minste laget for de litt større. Tar liten plass i sekken og kjekt å putte i oppvaskmaskinen. Holder tett selv med syltetøy oppi.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 10:01   #19
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor lang tid tok det før dere mottok bestillingen?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 10:09   #20
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Kan det ha vært ei drøy uke tro?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.