Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det ikke litt rart?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-11, 01:43   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke litt rart?

Ja, når man har lett etter en ting hele dagen, blitt mer og mer frustrert og man VET at man la tingen et lurt sted men HVOR?! Og når man plutselig utpå kvelden sitter og surfer litt på nettet og ikke tenker på tingen engang, og plutselig BAAAM der slår det ned i hodet at "tingen er jo der! Tror jeg?" Man går bort til "der" og joda, der ligger tingen! Det slår bare ned som et lyn, liksom.

Jeg er SÅ letta nå!

Gammel 17-07-11, 05:16   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ikke litt rart?

Det er muligens, kanskje, men ikke helt, i løype med tråden jeg tenkte å starte i går.

"Er det ikke litt mystisk at jeg VISTE at det var en edderkopp på soverommet FØR jeg gikk inn der? " og det var en edderkopp der. Nå vil jeg selge leiligheten og dø.

Sist redigert av Kirsebær : 17-07-11 kl 19:42.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 08:30   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det der er så typisk. Jeg har løpt rundt og lett etter ting, knurret og bannet, og visst at jeg la tingen et lurt sted. Og når jeg endelig finner tingen, så blir det litt sånn :klaskepanne: selvføøølgelig la jeg den DER.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 11:10   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er ikke typisk.
Med vennlig hilsen Husker At Jeg La RingenTM Akkurat Der Så Den Ikke Skulle Bli Borte - Den Er Fremdeles Borte.

Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 11:12   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er muligens, kanskje, men ikke helt, i løype med tråden jeg tenkte å starte i går.

"Er det ikke litt mystisk at jeg VISTE at det var en edderkopp på soverommet FØR jeg gikk inn der? " og det var en edderkopp der. Nå vil jeg selge leiligheten og dø.

Der er jeg også - jeg har alle følere ute og bare VET det når det sitter en slik jævel et sted ...

Gammel 17-07-11, 11:38   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å legge ting et lurt sted, er alt annet enn lurt. Jeg savnet et smykke i årevis, jeg hadde lagt det et lurt sted så det ikke skulle bli borte i en flytting. Vel - det gikk mange år før det lure stedet tilfeldigvis åpenbarte seg igjen.

Jeg er egentlig mer fascinert av lånerne jeg - de som finner det for godt å legge ting tilbake på plass, sånn ca rett foran nesa mi, når jeg etter mye om og men har kapitulert og kjøpt nytt.

Gammel 17-07-11, 11:55   #7
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

...eller varianten med at ein med jamne mellomrom legg merke til ein eller annan nyttig dings ein har og har lagt ein lur stad og tenker kvar gong: "Nei, sjå der var den, ja - lur stad - og no veit eg kvar han er når eg skulle finna på å bruk for han..." - ... - og så kjem den dagen ein får bruk for dingsen...

Gammel 17-07-11, 12:17   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

...eller varianten med at ein med jamne mellomrom legg merke til ein eller annan nyttig dings ein har og har lagt ein lur stad og tenker kvar gong: "Nei, sjå der var den, ja - lur stad - og no veit eg kvar han er når eg skulle finna på å bruk for han..." - ... - og så kjem den dagen ein får bruk for dingsen...

Gammel 17-07-11, 12:24   #9
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil også oppleve det. Jeg savner en pose med begge favorittbuksene mine, sàmt guttungens nye mobil som han mistet etter tre uker.

Gammel 17-07-11, 12:26   #10
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Høy gjenkjenningsfaktor.

Gammel 17-07-11, 12:32   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Lure steder er djevelens verk.

Jeg har kontroll på det meste, så lenge jeg ikke legger det på lure steder.
Med unntak av nøkler, mobil og lommebok da, men jeg tror de tingene hater meg og gjemmer seg for meg om jeg ikke lar de ligge i veska.

Gammel 17-07-11, 17:57   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

..eller hvordan jeg bare visste at det var kommet makk i søpla da jeg skulle trille dunken ut nå i stad og slettes ikke ble krakilsk da jeg åpnet lokket og fikk det jeg allerede visste bekreftet. Nå har jeg bare lyst til å løpende skrikende vekk herfra mens jeg river av meg håret og dø!!

Men seriøst, det er ikke morsomt, ikke i det hele tatt - det er bare grusomt!!

Gammel 17-07-11, 18:45   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vurderer å kjøpe meg en boks og skrive "lurt sted" på den. Så vet jeg hvor det er.

Gammel 17-07-11, 19:08   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg vurderer å kjøpe meg en boks og skrive "lurt sted" på den. Så vet jeg hvor det er.

...Helt til den dagen boksen er vekk, for den er satt på et lurt sted.

Gammel 17-07-11, 19:16   #15
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Passivitet har sine fordeler.

Gammel 17-07-11, 19:19   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

...Helt til den dagen boksen er vekk, for den er satt på et lurt sted.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.