Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tour de France anyone?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-11, 23:04   #61
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Laget til Thor har jo endra taktikk underveis allerede, så ein kan jo håpe på at dei endrer den litt til.
Litt poeng informasjon. Thor ligger på 3 plass i forhold til den grønne trøya med sine 112 poeng. Philippe Gilbert på første har 144 poeng. Tyler Farrar ligger på 6 plass med sine 76 poeng.
Det blir veldig spennande dei neste dagane. Når ein tenkjer på at Thor i tillegg er i sin livs form, så må jo berre GC snu på sin planlagte taktikk og gå for Thor og den grønne trøya.

Gammel 08-07-11, 09:03   #62
Slettet bruker
Passiv

Standard

Akkurat som Urt satt jeg også sommeren igjennom i 2004 med en svært sulten liten gutt hengende på puppen.

Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 10:08   #63
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jge sitter mye av denne sommeren med en sulten baby på puppen jeg. Men jeg har glodd tdf i noen år allerede da.

Jeg tror dog jeg først ble helt hektet av en tdf-tråd her inne for et par år siden. Jeg trodde det var Retz som hadde startet den, men det kan ha vært noen andre, en aktiv tråd gjennom touren slik jeg husker det, mde mye god informasjon. Jeg har søkt etter den i gårkveld, men fant den ikke. Jeg fant flere gode tråder da, men ikke den jeg mente jeg husket, for den inneholdt også mye god info om trøyene, i tillegg til veldig mye av det jeg har funnet. Så det er rett og slett mulig jeg husker feil, at det aldri var noen "trøyeinfo" der? Don't know.

Men jeg kom over denne http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=70955 igjen, og det er en så levende, fantastsik beskrivelse at jeg atter en gang får lyst å pakke sakene og dra. Selv om det altså egentlig slett ikke er noe for meg, som ikke egentlig er en sykkelfreak, men som likevel finnewr sporten stadig mer facinerende og elsker disse tdf-trådene hvor jeg kan lese og lære litt mer.

Jeg gleder meg til dagens etappe, den er veldig flat hele veien, ingen kategoriserte topper, så det er jo en del som tyder på massespurt da. Og det er jo ikke Thor sin styrke lenger, han har blitt mer komplett på mange måter, men i samme slengen da mistet den "massespurtstyrken" han hadde, synes jeg. Dog må jeg si at den nye fremtoningen hans er mektig imponerende mer enn hva ren "kan vinne massespurter" er, og ja, da han stakk av i det fjellet den gangen, det var helt rått å se på.

Det er mye spennende å se frem til

Gammel 08-07-11, 10:24   #64
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Akkurat som Urt satt jeg også sommeren igjennom i 2004 med en svært sulten liten gutt hengende på puppen.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 11:57   #65
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Eg blei hekta det året eg kom heim med ein nyfødt liten bylt på 4 kilo og det var hetebølge ( 2004 ). Amma og amma og måtte jo sitte ned. Og der var Tour de France. Sidan har eg fulgt med kvart år.

Sommer hos mormor som bare har 2 TV-kanaler og begredelig vær, ja da glor man på touren ja

Gammel 15-07-11, 18:28   #66
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Fyyyytiiiii grisen!!!!
Jeg gir meg enda over av Thor.

Hva er denne mannen laget av???
Jeg er helt utkjørt jeg, etter en helt råååååå etappe av Thor.

Gammel 15-07-11, 18:38   #67
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dette er noe av det mest spennende jeg har vært med på! :svett:

Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 18:47   #68
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er målløs og øyene fulle av tårer ennå.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 18:49   #69
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Dette er den råaste etappen av Thor nokon sinne. Fram til i dag var etappen då han stakk og satt aleine over fjella for to år sidan. Satt med tårer i augene då han rykka i frå sistemann.

Gammel 15-07-11, 18:57   #70
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I mangel av bedre ord: Fy faen!!

Heldigvis rakk vi akkurat å slå på tv på hytta like før han sa takk for seg og trampet i vei på egenhånd. Herre som vi hoppet rundt her.

Gammel 15-07-11, 19:02   #71
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er en som ikke ser sport. Dog elsker jeg å sykle.
Men altså.

Hva er beina til denne sympatiske sørlendingen laget av'a?

Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 19:31   #72
Trixie

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Thor Hushovd.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 19:38   #73
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hva er beina til denne sympatiske sørlendingen laget av'a?

Ikke det samme som våre bein. Thats for sure.

Gammel 16-07-11, 01:42   #74
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

For en mann!

Gammel 16-07-11, 01:56   #75
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig prestasjon!
Nevøen min ringte da det gjensto få kilometre. Jeg lot telefonen ringe.

Gammel 16-07-11, 08:26   #76
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lar telefonen ringe selv når jeg ser reprisen på eurosport dagen etter.

Men for en rå, rå seier til Thor! Pulsen - dvs min puls, ikke Thor sin - har ennå ikke nådd normalnivå, jeg våknet kl. 5.40 og var nærmest hyper. Nå skal jeg vaske hus og gå på trening før dagens konge-etappe. DEN kommer til å skille favorittene! Jeg er invitert i bursdag, men måtte bare avbryte da tidspunkt ble nevnt. Glem glem eksakt klokkeslett, sa jeg. Jeg kommer mellom to fjell. Og jeg har selvsagt forsikret meg om at tv'n skal stå på.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 12:07   #77
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Retz jeg holder med deg i den ja.
Jeg har drømt sykkel i hele natt, og uansett hvor mange ganger jeg ser reprisen fra i går, så får jeg gåsehud og tårer i øynenen. Det er sååååå stooort

Gammel 16-07-11, 12:29   #78
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

I dag håper jeg Contador blir parkert i en rundkjøring. Dophuer har ingenting på touren å gjøre.

Gammel 17-07-11, 16:30   #79
Slettet bruker
Passiv

Standard

http://www.vg.no/sport/sykkel/tour-d...artid=10096679

Han blir jo ikke dårligere likt av at han finner på sånt uten å skryte heller. Ikke så rart etappen ble tung når han sykla for to i deler av den.
Sympatiskprisen er vel fortjent. Helt klart. Vi burde organisert oss litt og fått sendt ham Kardemommetrøya.

Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 16:37   #80
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Herlig fyr! Jeg får mer og mer respekt for Thor!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.